פלאפון-קנס בגין אי השבת מכשיר חלופי - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • אמיר

    נשלח ע"יאמיר 14:24, 28 בינואר 2013

    שלום רציתי לדעת אם אי השבת מכשיר חלופי "בזמן" יכולה לגרור אחריה קנס שיורד מחשבונית חודשית ללא הרשאה? האם זה חוקי בכלל? הגשתי מכשיר לתיקון במסגרת כיסוי ביטוחי ומטעמי נוכות הציעו לי לקבל מכשיר חלופי עד ששלי יתוקן. כעבור שלושה ימים הגעתי לקבל המכשיר אך המוקד נסגר! לאחר שבועיים + שאלתי את המוקד הטלפוני אם המכשיר תוקן ומוכן במרכז שירות ונענתי בחיוב. הגעתי למוקד במיוחד והמכשיר לא היה בטענה שעבר זמן טענו שהמכשיר שלי הפך להיות קניינם ומכשירם הפך להיות קנייני. זה חוקי בכלל??

    השב
  • 17:25, 28 בינואר 2013

    ודאי שהמכשיר לא הפך להיות קניינם, וודאי שלא היתה החלפת בעלויות במכשירים. מי שטען זאת בפניך דיבר דברי הבל או התבדח איתך.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).