שירות של סלקום - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • דני

    נשלח ע"ידני 07:55, 18 בדצמבר 2012

    הייתי אתמול בתחנת שירות של סלקום כי היתה לי בעייה במצלמה של האייפון. חיכיתי כמעט שעה בתור ואבדתי זמן יקר!! האם יש מגבלת זמן שבה חייבים לשרת לקוח או שהחברות יכולות להרשות לעצמן להמשיך להתעלל בלקוחות??

    השב
  • 08:55, 18 בדצמבר 2012

    שאלה טובה, אבל תשובה טובה אין לי: לא רשיון ההפעלה ולא תקנות הגנת הצרכן קובעות זמני המתנה במוקד שירות לקוחות.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).