חברת הוט ממשיכה לגבות ממני כסף - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • אלונה

    נשלח ע"יאלונה 10:43, 20 בדצמבר 2012

    ביקשתי להתנתק מחברות הוט בגלל סיפור ארוך ומסובך שהיה לי איתם. התנתקתי משירות האינטרנט שלהם והם גם אספו ממיר של טלויזיה. האיסוף התקיים לפני שבועיים. היום אני רואה שבחיוב של הכרטיס האשראי של חודש הבא הם גובים ממני 70 ש"ח. אין לי מושג על מה עכשיו גובים ממני כסף. אני מנסה להימנע משיחה איתם כי כל שיחה איתם עולה לי בדמים. האם מותר להם לגבות ממני כסף לאחר שהתנתקתי מהם?? מה באפשרותי לעשות?

    השב
  • 10:58, 20 בדצמבר 2012

    ראשית, אפשר לתת הודעה לחברת כרטיסי האשראי להפסיק את הוראת הקבע.

    שנית, אם את לא רוצה לשוחח איתם, פני אליהם בכתב (בדואר רשום או בדרך אחרת בה את מוודאת כי ההודעה נמסרה), והתריאי, כי אם לא יושבו הכספים שמגיעים לך תוך זמן קצוב, תפני להליכים משפטיים נגדם. אם זה לא יביא לפתרון הבעיה, שקלי להגיש תביעה בבית המשםט לתביעות קטנות.

    תגובה
  • 11:11, 20 בדצמבר 2012

    תודה על התשובה.
    אני מחפשת כתובת מייל שאליה אוכל לשלוח מייל ולא מפורסם בשום מקום כתובת כזאת. האם ידוע לך על כתובת מייל שאליה אוכל לשלוח מכתב?

    תגובה
  • 13:53, 20 בדצמבר 2012

    לא, אין לי כתובת כזו. שלחי בפקס או בדואר רשום.

    תגובה
  • 12:08, 26 בדצמבר 2012

    אם אעצור את הוראת הקבע בחב' אשראי האם הם לא יכולים להגיש נגדי תביעה??

    תגובה
  • 18:26, 26 בדצמבר 2012

    ודאי שהם יוכלו להגיש תביעה.

    האם את מעדיפה לשלם את הכסף ולהיות את התובעת?

    תגובה
  • 23:12, 26 בדצמבר 2012

    אגב, רק עכשיו ראיתי שזה שבועיים. הם גבו רק 70. כנראה שזה חיוב יחסי חלקי.
    מה היה הסכום החודשי ששילמת ? 300?
    רק אם יגבו אח"ג יהיה לך עילה למשהו, כרגע את סתם בהיסטריה, יש להם זכות לגבות ממך את השארית של מה שאת חייבת, תסתכלי בחשבונית על מה זה.

    תגובה
  • 20:23, 23 בדצמבר 2012

    עצה שלי:

    מקמי מצלמה באיכות וידאו טובה מול המסך, או אם את קצת בענייני מחשבים תתקיני תוכנה כמו :
    Free Screen Video Recorder
    בדקי שהמצלמה / התוכנה מצליחות לתעד את הקורה על המסך.

    כנסי ל -

    http://www.hot.net.il/heb/customerservice/contactus/customerservice/

    הפעילי את המצלמה / תוכנה לצילום המסך.

    לחצי על "נושאים כספיים".
    כתבי את העובדות בצורה יעילה ותמציתית, עם כל הפרטים הנכונים והמדויקים.

    כאשר תקבלי אישור שזה נשלח, סיימי את פעולת הצילום.

    אם תוך 3 ימים לא חוזרים אליך ו/או לא מפסיקים את החיוב, יש לך עילה לתבוע עד 10,000 ש"ח, מה שנקרא פיצוי לדוגמא (תעשי חיפוש בגוגל).

    במכתב תדרשי החזר כל הסכומים שנגבו אחרי הניתוק בתוספת ריבית והצמדה כחוק.
    בתביעה אם תהיה, כל הסכומים + פיצוי לדוגמא והוצאות משפט.
    זה תביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).