תביעה על גביה מעבר לסכום שסוכם - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • אשר

    נשלח ע"יאשר 20:26, 23 בדצמבר 2012

    עו"ד שילה שלום מפעיל תקשורת שסוכם עמו על מחיר X על שירות Y+Z ואילו המפעיל גבה X על Y + 100 ש"ח על Z. כלומר סיכמנו שהכל ב X והם הוסיפו כמאה שקלים על דעת עצמם, על אחד השירותים שכלול במחיר X. יש לי הכל מוקלט. האם ניתן לתבוע פיצוי לדוגמא מעבר להחזר הסכומים. הם לא חזרו אלי בכלל כששלחתי להם מייל. האם זה משנה. כמו כן. האם בהפרה חוזרת (חוק הגנת הצרכן 31א), מדובר שהפרה החברה כלפי לקוח כלשהו וזה הוכח בבימ"ש או רק נגד התובע. (אז ניתן לתבוע עד 50k) אשמח ליעוץ בבקשה אשר

    השב
  • 22:47, 23 בדצמבר 2012

    שלום אשר,

    לא, גביה מעבר למסוכם אינה אחת העילות לפסיקה של פיצויים לדוגמה.

    תגובה
  • 16:38, 24 בדצמבר 2012

    תודה.
    מצאתי את זה:

    http://oknesset.org/vote/5503/

    האם זה אומר שהחוק אושר ובטוח יחל ב-1.1.2013 ?

    תגובה
  • 17:01, 24 בדצמבר 2012

    כן, יפה מאוד. למדתי משהו.

    אגב, אם מדובר בחברת סלולר, נדמה שהרשיונות כבר תוקנו ומחילות כיום הוראה דומה (אם כי, כמובן, ללא הפיצוי ללא הוכחת נזק).

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).