ניתוק מנוי סלולר באיחור - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • ליטל

    נשלח ע"יליטל 19:54, 28 בדצמבר 2012

    לאחר טעות כלשהי בחשבונית, שלחתי מייל דרך האתר של חברת אורנג' ושם ביקשתי שיזכו אותי או לחילופין ינתקו לי את המנוי במידה והם לא מזכים. בתגובה קיבלתי מייל שהם מוכנים לזכות על מחצית מהסכום והמייל נחתם ב"מחכה לאישורך". החזרתי מייל לשולח שאני מבקשת לנתק את המנוי בכל מקרה, כמובן עם כל הפרטים האישיים שלי. לאחר 10 ימים ללא מענה, נכנסתי לצ'אט דרך האתר ושם נאמר לי שהנושא נפל בין הכסאות כי הנציג שאליו שלחתי מייל לא היה בעבודה. המשכתי טיפול עם המנהל שלו, ממחלקת פניות ציבור. הסברתי להם על חוק הגנת הצרכן ועסקה מתמשכת והוא הציע לי פיצוי של 500 שקל. אמר שהחוק אומר שאני צריכה לשלוח בקשת ניתוק דרך האתר, אמרתי ששלחתי חזרה למי שהחזיר לי תשובה לראשונה, אמר שזה לא תקף ושהנציג בכלל לא חיכה לתשובה ממני כי הוא הניח שאחזיר תשובה שוב דרך האתר ולא כ"השב" למייל שלו (למרות שרשם בבירור "מחכה לאישורך"). כרגע מוכנים לזכות אותי ב1000 ש"ח כולל חתימה על כתב הסכמה. האם ניתן לתבוע או שעדיף שאקח את הזיכוי? תודה רבה

    השב
  • 22:31, 28 בדצמבר 2012

    אין לי מושג מה עדיף. על פי מה אני אמור להביע דעה? אין נתונים על גובה החיוב, אין הסבר לגבי גובה הדרישה שלך, אין ציון של ההעדפה שלך.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).