הוט מוביל - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • ג'רלדין קונז

    נשלח ע"יג'רלדין קונז 17:35, 14 בינואר 2013

    שלום אסף: שמי ג'רלדין קונז,בחודש נובמבר התקשרתי להוט מוביל מפני שפרסמו שיחות ב49 ₪ הפקידה של הוט בקשה ממני מס' כרטיס אשראי ונתתי לה כי חשבתי שאסגור איתה עסקה אמרתי לה שלמחרת אתן לה עוד כמה מספרי סלולרים שברשותי למחרת כשהתקשרתי אליה אמרה לי שהעסקה זה ללא ביטוח וביטוח נגד גנבה ,אמרתי לה שאני לא מעוניינת בעסקה ובזה נגמרה השיחה. חודש אחרי לקחו לי מהחשבון בנק 40 ₪ התקשרתי שוב אליהם ואמרו שיחזירו לי חכיתי חודש ולא קבלתי החזר התקשרתי שוב וענו לי שזה תשלום עבור ביטול האם זה חוק לקחת כסף על עסקה שלא בוצע??? או על ביטול??? אשמח מאוד שתענה לי תודה מראש ג'רלדין קונז

    השב
  • 17:53, 14 בינואר 2013

    עושה רושם שמדובר בפעולה בלתי חוקית, אם כי צריך לבדוק את העניין מעט יותר לעומק.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).