מחיקת מידע בתיקון מכשיר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • משה

    נשלח ע"ימשה 13:32, 27 בינואר 2013

    שלום ! יש לי מכשיר מסוג סוני-אריקסון המבוטח כבר כמה שנים בסלקום. המכשיר הוא מסוג סליידר ויש לי בו תקלה שחוזרת כל כמה זמן שגורמת לכך שיש נתק בין שני חלקי הסליידר. מדובר בכבל קרוע בתוך המכשיר שדורש החלפה. סלקום, כנוהל (כך גיליתי בפעם האחרונה במרכז השירות) מוחקת את כל זיכרון המכשיר כאשר היא מקבלת אותו לתיקון. היא אינה מאפשרת לתת מכשיר לתיקון ללא חתימה על הסכמה למחיקת זיכרון המכשיר. לא מעניין אותה שהבעיה במכשיר היא פיזית, מבחינתם הנוהל הוא למחוק וזהו, גם אם אני אגיע עם מסך שבור - הם עדיין ימחקו לי את זיכרון המכשיר. אף על פי שיש לי גיבוי למכשיר, הבעיה אינה מאפשרת לי לגבות אותו לפני שאני מוסר אותו לתיקון, וסלקום לא מאפשרים לי לתקן אותו בלי למחוק את הזיכרון. האם יש לי עילה לתביעה נגדם בגין אי יכולת לממש את הביטוח על המכשיר ? אני משלם להם למעלה מ3 שנים ביטוח וכאשר אני רוצה לממש אותו אני לא יכול בלי לפגוע במידע שעליו.מצידי אני מוכן שיביאו לי את הכבל עצמו ואני אחליף, אך כמובן שאין עם מי לדבר שם. בעבר המעבדות ישבו בסניפים והיה ניתן לדבר ישירות עם הטכנאים, אך כיום המכשירים נשלחים למעבדת סלקום בנתניה ואין שום אופציה לבקש שלא ימחקו את הזיכרון. יצויין שבחברת הבת של סלקום כגון דינמיקה סלולר, יש אפשרות לתקן ללא מחיקה של הזיכרון. תודה !

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:04, 28 בינואר 2013

    שלום משה.
    בהחלט מקומם.
    לאור הכתוב נראה כי יתכן ואכן קיימת בעיה בהתנהלותה של חברת הסלולר.
    המלצתי הינה כי תפנה בכתב את החברה ודרוש את תיקון המכשיר ללא מחיקה או לחילופין פתרונות אחרים לסוגיה.
    במידה ותגובת החברה לא תהייה לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לברור טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.