מכשיר לא תקין - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ורה

    נשלח ע"יורה 18:02, 18 בפברואר 2013

    שלום. אנחנו לקוחות של סלקום.קנינו מכשיר סמארטפון של lg. המכשיר היה בתיקון כבר חמש פעמים במהלך ששת השבועות האחרונים והבעיה לא נפתרה. לפי הדפים שקיבלנו עם פירוט הטיפול שהמכשיר עבר כל מה שנעשה זה לנקות את המכשיר... המכשיר כאמור עדיין לא תקין . יש משהו שניתן לעשות בנידון? תודה רבה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:25, 19 בפברואר 2013

    שלום ורה
    בהחלט מקומם.
    נראה לאור הכתוב כי מספר התיקונים שבוצעו במכשירך לאורך תקופה קצרה יחסית אינה סבירה. המלצתי הינה כי תפני במכתב אל החברה, פרטי את השתלשלות העניינים, את העובדה כי מכשירך תוקן במעבדה 5 פעמים לאורך שבועות בודדים. במידה והדבר פגע בשגרת יומך ביכולתך לציין זאת במכתב. לאחר מכן ביכולתך לדרוש כי המכשיר יתוקן לאלתר וסופית וכן פיצוי כלשהו עבור הטרטורים וכו'.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.