לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
חליל

גולן טלקום - שימוש לא הוגן

חברת גולן ניתקה את קו הטלפון בהודעה מוקדמת של 12 שעות בלבד , בטענת שימוש לא הוגן , הניתוק הזמני הוא ל- 14יום , נכון להיום לא הסבירו לי איפה היה שימוש לא הוגן כך שאני לא יכול לתת הסברים כנגד , ומצד שני עברו 14 ימים ולא החזירו תשובה לגבי חיבור מחדש בטענת שהנושא בבדיקה וטרם נתקבלה החלטה ..מה עושים במצב כזה ? אודה מראש על עזרתכם

עו"ד נבו למפל

שלום חליל בהחלט מקומם. על החברה לפרט את מאפייני הניתוק וסיבותיו. אי גילוי שכזה אינו תקין. המלצתי הינה כי תפנה בכתב בדואר רשום אל החברה במהירות, פרט את העובדה כי אינך יודע מדוע נותקת וכי לאו חוברת בזמן שהוקצב. ביכולתך לדרוש פיצוי בעבור אי גילוי זה. בהצלחה.

לקוח לא מרוצה מהשירות

שלום נבו, קרה לי מקרה זהה לשל חליל היום עם גולן ובזכות קריאת הודעה זו פעלתי היום בלי לחכות לסיום הפרשה. אז קודם כל, תודה רבה! :) בהסכם ההתקשרות של גולן כתוב שהם לא חייבים לעדכן את הלקוח על ניתוק ומפורטים מהם התנאים שבהם הם כן מעדכנים ומה התנאים שבהם הם לא. לי עשות "טובה" והתקשרו. כמו כן בשיחה שלי עם מנהלת שירות לקוחות בגולן, הסבירה שאין להם יכולת לדעת מה היה השימוש הבלתי סביר, והתוכנה במחשב קובעת את זה לפי "סוג הלקוח", שהיא אפילו לא יכולה לראות את החשבוניות שלי כי זה חסום עקב השימוש הבלתי סביר. כמו כן נאמר לי "שאני ילד גדול ואני יכול לבדוק את החשבוניות ולהבין איפה עשיתי שימוש בלתי סביר" מייל רשמי שמודה בזה שעשיתי שימוש לא סביר עם התחייבות שזה לא יחזור על עצמו פתר את הבעיה. האפשרויות שניתנו לי היו או לכתוב את המייל הזה במיידית, או להתנייד. מנקודת המבט שלי השימוש שלי סביר לחלוטין. שימוש שלי הוא פרטי לשיחות בעיקר עם חברים ומשפחה. שימוש זהה לשימושים בקו הקודם שהיה לי בגולן, שימוש דומה לשימושים של חברים שלי בגולן ושל בני משפחה. ישנה אפליה חמורה מאוד! התוכנה קובעת מה שהיא רוצה לפי סוג הלקוח, ואין עם מי לדבר על ההחלטה של המחשב.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר