• אלמוג

    נשלח ע"יאלמוג 17:03, 12 במרץ 2013

    שלום רכשתי מכשיר סמארטפון חדש בדרך הביתה שמתי לב לפגם (פיקסל שרוף) האם החברה מחוייבת לטפל בבעיה?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    19:39, 23 במרץ 2013

    שלום אלמוג.
    בהחלט, על החברה לטפל בפגם.
    מלבד העובדה כי להערכתי קיימת אחריות, חובתה של החברה הינה בהתאם לחוקים כגון חוק המכר אשר לפיו לא קיבלת את המוצר שציפית לו.
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב אל החברה, פרט את השתלשלות העניינים ודרוש את הסעד שברצונך לקבל(בין היתר החלפת מכשיר,תיקון מכשיר).
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.