טעויות של חברות סלולר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • איזי

    נשלח ע"יאיזי 01:24, 25 במרץ 2013

    שלום וערב טוב ותודה מראש... משפחתה של אשתי עשתה חבילת סלקום טוטל פירוש שלושה מכשירים ללא הגבלה (=שיחות,הודעות,ואינטרנט). לאשתי בזמן קבלת החבילה היה פלפון שאינו תומך באינטרנט ככה שהחבילה לא נוצלה לגבי סעיף האינטרנט. כמו בעל טוב חודש אחרי החתונה קניתי לאשתי סמארטפון... "הפתעה" הכנסו את הסים הכל הולך יופי הודעות ואטצאפ אינטרנט וכו למחרת אותו יום "הפתעה" אשתי מקבלת הודעה על כך שהיא נמצאת על חבילה על תעריפים גבוהים ולפיכך לא כדאי לה לגלוש ולהוציא שיחות. ישר התקשרה אלי בלחץ ופניקה "גונבים אותנו ..." "תרוץ לסלכום..." אוקי אמרתי לה בטוח יש פה טעות הגעתי לסלקום לאחר בדיקה קצרה התברר שכיוון שכיון שלא היה לה עד היום סים שתומך בדור 3 ואיום לפני זה היא קיבלה סים שכזה אז לא עודכן לה חבילה לפיכך באותו יום (שהוא אתמול לאותו יום שאנו מדברים עליו) שנפתח לה כביכול קו חדש לא הוגדר בו תוכנית ולפיכך היא גלשה כמו "תיירת" (הגדרה שלי) ללא תוכנית סה"כ ביום שלם היא עשתה 200 שקלים מרכיב החיוב הוא שיחות אסמסים ואינטרנט. כמובן שהטעות היא של החברה שתמיד יכולה לטעות...התנצלו תיקנו ואמרו שיזכו כיון שעוד לא ירד החיוב אמרו שיזכו כבר בחשבונית הקרובה לנגד עיני פתחו בקשה לזיכוי. חמותי ששמעה על הסיפור אמרה לי "אין סיכוי שיזכו אלה יודעים לקחת ולא להחזיר".משום שכבר זה הסיפור השלישי שלנו אתם שהם מבטחים זיכוי ועדיין לא זיכוי. אני מצטער על כל האריכות אבל רציתי שכבודו ישמע את הסיפור במלאו ויתן לי חוות דעת מה יש לעשות בענין? בתודה מראש וחג שמח איזי האזרח הקטן מול ענקיות הסלולר...

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    12:16, 14 באפריל 2013

    שלום איזי
    להבנתי, חברת הסלולר הבטיחה כי כספך יוחזר. משכך המלצתי הינה להמתין להחזרת הסכום. במידה והסכום לא מוחזר לך, ביכולתך לפנות אל חברת הסלולר במכתב ולדרוש את החזר הסכום וכן פיצוי כלשהו על עגמת הנפש.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.