חפאלפון חיבה אותי בגין שני קוים לא לי ורק אחרי שנה וחצי שמתי לב - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ארד

    נשלח ע"יארד 11:17, 4 באפריל 2013

    שלום רב, באוקטובר 2011 ניידתי 5 קוים של כל בני המשפחה לפאלפון. בשל ארוע משפחתי לא ממש הקדשתי תשומת לב לחשבוניות שקיבלתי. עם הרפורמה בשוק הסלולר, באוגוסט 2012 עברתי להוט מובייל כדי להוזיל עלויות. עדיין לא שמתי לב לחשבוניות שממשיכות להגיע כי ידעתי שעלי להמשיך לשלם בגין טלפון שרכשתי בזמנו. היום, התפנתי לעשות סדר גם בהוצאות הכספיות שלי וגיליתי כי אני מחוייב מהיום הראשון בגין שני קוים (כ400 ש"ח בחודש) שמעולם לא היו שלי, לא קיבלתי SIM ולא בוצעה מהם אף לא שיחה אחת. בשיחת טלפון עם מוקד השרות נענתי כי לא ניתן להחזיר לי את הכסף. מה באפשרותי לעשות? כיצד אני יכול לקבל את כהכסף ששילמתי לשרות שמעולם לא ביקשתי ולא קיבלתי. תודה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    12:25, 14 באפריל 2013

    שלום ארד
    בהחלט מקומם.
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר, פרט את השתלשלות העניינים ודרוש את החזר הסכומים שנגבו ממך שלא בצדק וכן פיצוי בגין עוגמת נפש.
    במידה ומכתבתך לא נושא פרי, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות.

    בהצלחה.

    תגובה
  • 17:59, 17 באפריל 2013

    תודה.
    אנסח מכתב ואשלח להם.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.