לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ארד

חפאלפון חיבה אותי בגין שני קוים לא לי ורק אחרי שנה וחצי שמתי לב

שלום רב, באוקטובר 2011 ניידתי 5 קוים של כל בני המשפחה לפאלפון. בשל ארוע משפחתי לא ממש הקדשתי תשומת לב לחשבוניות שקיבלתי. עם הרפורמה בשוק הסלולר, באוגוסט 2012 עברתי להוט מובייל כדי להוזיל עלויות. עדיין לא שמתי לב לחשבוניות שממשיכות להגיע כי ידעתי שעלי להמשיך לשלם בגין טלפון שרכשתי בזמנו. היום, התפנתי לעשות סדר גם בהוצאות הכספיות שלי וגיליתי כי אני מחוייב מהיום הראשון בגין שני קוים (כ400 ש"ח בחודש) שמעולם לא היו שלי, לא קיבלתי SIM ולא בוצעה מהם אף לא שיחה אחת. בשיחת טלפון עם מוקד השרות נענתי כי לא ניתן להחזיר לי את הכסף. מה באפשרותי לעשות? כיצד אני יכול לקבל את כהכסף ששילמתי לשרות שמעולם לא ביקשתי ולא קיבלתי. תודה.

עו"ד נבו למפל

שלום ארד בהחלט מקומם. המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר, פרט את השתלשלות העניינים ודרוש את החזר הסכומים שנגבו ממך שלא בצדק וכן פיצוי בגין עוגמת נפש. במידה ומכתבתך לא נושא פרי, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה.

ארד

תודה. אנסח מכתב ואשלח להם.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר