חיוב לא מוצדק - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אלעד

    נשלח ע"יאלעד 23:16, 25 באפריל 2013

    שלום רב, אני מנוי של הוטמובייל בתוכנית הכוללת שיחות לחול בעלות של 99 ש"ח בחודש. במהלך החודשים האחרונים הוטמובייל מחייבת אותי בעבור שיחותיי לחול בטענה שאני מחייג דרך חברות אחרות ולא דרכם. לאחר בקשתי לפירוט שיחות קיבלתי אותו בעבור אחת החשבוניות שבה מתואר שהשיחות עברו דרך 012 ו 019 ולטענת הוט לא חייגתי 00 לפני המספר. לאחר שהוכחתי את חפותי עדיין לא קיבלתי זיכוי בטענה שאני אחראי לחיוג שגוי. הבוקר קיבלתי עוד חשבונית בעבור 220 ש"ח ובה כתוב שחייגתי לחול דרך הוטמובייל אך עדיין אני מחויב בנוסף. לאחר כמות שיחות לא הגיונית איתם הגעתי למבוי סתום אני מיואש! אשמח לכל עזרה תודה מראש

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    20:32, 9 במאי 2013

    אלעד
    בהחלט מקומם
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום אל פניות הציבור של החברה פרט את השתלשלות העניינים ודרוש החזר כספי ופיצוי כלשהו, במידה ותגובתה אינה לשביעות רצונך ביכולתך לפנות לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
  • 23:03, 28 בספטמבר 2013

    גם לי זה קרה בדיוק אותו דבר ויש עוד בחורה שזה קרה לה אתה מוזמן לפנות למייל שלי fxfinance@gmail.com

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.