חשבונית - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • חגית

    נשלח ע"יחגית 11:03, 30 בדצמבר 2012

    אני לקוחה של אורנג'. הבנתי שהחשבוניות צריכות להיות ברורות (יצא חוק חדש בנושא?), אבל אני לא תמיד מבינה כל פרט ופרט בחשבונית. מה אפשר לעשות?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    12:15, 1 בינואר 2013

    שלום חגית.
    אכן בעיה מקוממת ומוכרת.
    לא פירטת איזה חלק לא מובן לך אולם המלצתי ככלל הינה כי תפני אל החברה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ופרטי את העובדה כי לאורך התקופה אינך מבינה את החשבוניות והדבר מנוגד לדין. משכך דרשי כי החשבונית אשר תשלחנה אליך תהיינה מובנות. ביכולתך אף לדרוש כי נציג החברה יסביר לך את מאפייני החשבוניות.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.