לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
איגור ש.

הובטחה חבילת חול מוזלת בזמן התחברות לסלקום ולא סופקה לפי בקשה

בפברואר 2016 העברתי לסלקום שלושה קווים של משפחה שלי הנציגה, שדרכה עשיתי את ההעברה היא אודיה: התכנית כוללת חבילת פנים במחיר זהה למחירים בחברות סלולר אחרות : 39+39+49 ש"ח, וחבילת חול של 3 GIGA אינטרנט בעלות של 19 ש"ח לכל קו לניצול חד פעמי תוך שנה מזמן ההתחברות. מה שבפועל גרם לי לעבור לסלקום היא בעצם חבילת חול מאוד אטרקטיבית. אתמול ניסיתי להפעיל את חבילת חול והנציגה של סלקום הודיעה לי שאין לי תכנית כזו, ובכלל לא היה ולא נברא דבר כזה. נראה לי שרימו אותי. מה אפשר לעשות ?

עו"ד נבו למפל

שלום, ככל ויש לך אסמכתאות בכתב לסיכומים שנערכו בינכם אזי המלצתי הינה כי תשלח מכתב רשום לחברת הסלולר, פרט במכתב את אותו הסיכום בכתב המעיד על החבילה ומאפייניה ודרוש את קיומו של ההסכם. במידה ואין לך תיעוד בכתב לסיכומים, המלצתי הינה כי תפנה אל חברת הסלולר במכתב רשום, פרט את נסיבות המקרה באופן המדויק ביותר, את המועד בו חתמת על ההסכם, את שם הנציגה ודרוש את קיומו של ההסכם עליו סוכם. ככלל, חברות סלולר מחויבות לענות על מכתבים בעניינים אלו. לאחר התשובה של חברת הסלולר ובהתאם לה, ניתן יהיה לבחון הגשת תביעה קטנה. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר