לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אורי אביטבול

זמן תיקון של מכשיר ע"פ חוק

ערב טוב לעוזרים, אשתי מסרה את מכשירה הסלולרי מסוג LG G4 לתיקון בתאריך ה17.7.16, על טופס התיקון כתוב כי זמן התיקון הינו עד 14 ימי עסקים. אנו נמצאים בתאריך ה22.8.16 ועדיין אין צפי לתיקון.(יש לציין כי לא מסופק מכשיר חלופי) המכשיר נקנה דרך חנות מסודרת עם אחריות למשך שנתיים של יבוא מקביל. המכשיר נמצא אצל ה"החברה המרכזית לתיקוני טלפונים בע"מ", אני פונה אליהם אין סוף פעמים ובכל פעם מוליכים אותי שולל, טוענים שיש תביעה ייצוגית נגד LG העולמית וכי עליי להצטרף, לוקחים הודעה בטענה שיחזרו ואף גורם לא יוצר קשר. לטענת החברה התקלה דורשת החלפה של "מח המכשיר" וכי יש חוסר במלאי לחלק הנ"ל. לפני כשבועיים טענו שהמכשיר נמצא אצלי טכנאי, ויומיים לאחר מכן טענו ש"מח המכשיר" תקול וכי משלוח שלם שהגיע תקול יוצר את העיכוב. בנוסף אח של אשתי סבל מאותה בעיה ולאחר כחודש וחצי הודיעו לו כי המכשיר שלו אבד ונתנו לו מכשיר חדש כפיצוי. אני מעוניין להתחיל מולם בהליך משפטי או במינימום לפתוח פנייה בבית הדין לתביעות קטנות. האם לפי הכרתכם יש הצדקה לתלונתי וכיצד עליי לטפל בה בצורה הטובה והמהירה ביותר. תודה מראש לעונים.

עו"ד נבו למפל

שלום רב, ככל ויש בידך אחריות מסודרת ובכתב, אזי ככלל ובהתאם לנסיבות, ספק מחויב לספק את השירות בגין האחריות וקיים חובה כי יהיה בידיו ציוד תיקון שיאפשר את תיקון הבעיה בציוד. בהצלחה.

אורן

שלום, גם אני סובל מאותה הבעיה בדיוק. מכשיר ה- LG G4 שלי נמצא כבר יותר מחמישה שבועות אצל החברה המרכזית לתיקוני טלפונים בע"מ. אני גם מתכוון להגיש תביעה על כך. שאלתי היא מה סכום התביעה שניתן לדרוש במצב כזה בו הם התחייבו לתקן את המכשיר תוך 14 ימי עסקים. תודה מראש.

עוז

גם אני במצב שלכם , הנציגה של החברה אמרה לי שיש סעיף בביטוח שאם יש תקלה בקנה מידה כזה אז הזמן המוקצב של 14 ימי עסקים מתבטל, אם יש לכם תמונה של תעודת הביטוח תעלו אותה לפה אולי נמצא שם משהו

רויטל

גם אני נמצאת באותו המצב בדיוק . הייתי רוצה לדעת האם טבעתם אותם בסופו של דבר והאם זה צלח ?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר