לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
הראל זר

חיוב במשך שלושה חודשים ללא הפעלת הסים

שלום, רכשתי דרך האתר של גולן טלקום 2 שכוללים מספרים עוקבים עלות של 99 ש"ח לאחד לחודש ועוד 50 ש"ח עבור כל סים, התכוונתי לטוס לחול ובסוף זה לא קרה. ב 3.4.2016 יום ביצוע ההזמנה קיבלתי מייל בו הוראות הפעלה לסימים. בפועל לא הפעלתי את הסימים עד היום וחשבתי שלא יחייבו אותי הרי אין שימוש, לתדהמתי הרבה גיליתי שחייבו אותי עד ל 15/9 ב 528 ש"ח כשהתקשרתי אמרו לי שאין מה לעשות ואני אמשיך להיות מחוייב עד שאבטל את התוכנית, גם כשניסיתי להסביר שעד היום הסימים לא נפתחו ולא היו בכלל בשימוש נענתי בשלילה. הסברתי שזה לא כתוב בשום מקום כשמזמינים את הסים...אבל עדיין לא הסכימו. לבסוף בלית ברירה ביקשתי שיבטלו את התוכנית למרות שמעולם לא הפעלתי את הסים. האם כדאי לתבוע אותם בתביעות קטנות?

עו"ד נבו למפל

שלום ככלל, ככל ונמסר ציוד אזי הוא מתחיל להיות משולם מעת קבלתו על ידי הצרכן ואין בהכרח הדבר משנה מתי נפתח או בה לידי שימוש על ידי הצרכן. ביכולתך לפנות אל החברה בדואר רשום ולהעלות טענותיך. בהצלחה

הראל זר

זה לא תשובה ... ברור שעל ציוד שנמסר צריך לשלם!!! (על זה שילמתי 100 ש"ח 50 עבור כל סים) ולא ביקשתי החזר על זה!!! אבל היה ונמסר ציוד במקרה דנן מדובר בסים התשלום על הציוד בוצע למרות שלא הופעל!!! ולמרות זאת גבו תשלום נוסף עבור חודשיים של שימוש כביכול בתוכנית ז"א עוד 400 ש"ח!!! למרות שלא עשיתי שום שימוש לא בארץ ולא בחו"ל?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר