לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
סיון יורן

דמי מעבר מחביל חו"ל בגולן טלקום

שלום, לפני כ3 שבועות, לפני נסיעה לחול התקשרתי לברר לגבי מעבר לחבילת חו"ל של גולן טלקום, ובמסגרת זה ביררתי לגבי מעבר בחזרה לחבילה הרגילה שלי כשאחזור לארץ. דיברתי על כל עם לפחות 3 נציגות שונות בימים שונים כדי לוודא את הפרטים שניתנו לי- במידה והחבילה שלך תהיה בתוקף תוכלי לחזור אליה בדמי מעבר של 49 שקלים, ובנוסף ניתן לעבור בין חבילות רק בכל 15 לחודש. היו לי על כך מספר וויכוחים עם הנציגים ואף נאמר לי שמאחר ודמי המעבר עולים כמו כרטיס סים חדש, עדיף לי להצטרף כלקוחה חדשה ואז להתנתק. בסוף החלטתי לעבור לחבילת חול עם המספר שלי וכשביקשתי לחזור לחבילה המקורית שלי פתאום נאמר לי שזה בעלות 149 שח. מאז אני מבקשת שיאזינו להקלטות השיחות שלי עם הנציגות, כעבור שבועיים ולאחר שהתעקשתי לדבר עם מנהל, חזרו ואמרו לי שהאזינו רק לחלק מהשיחות ושדברים אלו לא נאמרו שם. לטענת המנהלת לא היתה התייחסות בשיחות כלל לדמי מעבר (שקר מוחלט, מה גם שמצבם גרוע יותר אם לא אמרו לי שאהיה מחוייבת בדמי מעבר בין חבילות). כמובן שהם לא מוכנים להעביר את ההקלטות, רק דרך בית משפט. אציין רק שלפני מספר ימים שודרה כתבה בתוכנית חסכון בדיוק על מקרים כמו שלי כך שזהו אינו מקרה יחיד ופרטני כלל של החברה (פניתי על כך גם למערכת התוכנית). כיצד כדאי לי לנהוד ואיך אפשר לבקש את ההקלטות? תודה רבה

עו"ד נבו למפל

שלום רב, ביכולתך לפנות אל החברה פעם נוספת בכתב בדואר רשום עם אישור מסירה, לעלות טענותיך ולדרוש את ההקלטות. ככל והמכתב לא יישא פרי, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות ובמסגרת התביעה להגיש בקשה לבית המשפט שיורה לחברה להמציא לך את ההקלטות בעניינך. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר