לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ספיר

מכשיר lg g4 במעבדה יותר מ40 ימים

לפי הקבלה שקיבלתי כששמתי את הפלאפון במעבדה התיקון הינו עד 14 יום. רכשתי את המכשיר מחנות פרטית דרך יבואן מקביל לאחר שחלפו אותם הימים התקשרתי אל שירות הלקוחות של אותה מעבדה ובה נאמר לי שזאת תקלה נפוצה ויש חוסר במלאי של לוחות אם ולכן זמן התיקון ימשך עד 21 יום. היום כבר עברו 43 ימים. בשבועיים האלה התקשרתי אליהם יותר מ15 פעמים כשכל פעם ניסו למשוך אותי ושיקרו לי שלמחרת המכשיר יגיע אלי. בנוסף ביו 2 נציגות כשאחת מהן התחזתה למנהלת ושתיהן הבטיחו שיחזרו אלי למחרת עם תשובה ולא חזרו. המנהל התנער מאחראיות ואמר שהוא במקצוע שלו עורך דין ושאין לי מה לעשות עם זה כמו כן התשובות שלו היו מאוד לא נעימות ובוטות. לאחר חצי שעה שיחה איתו ביקשתי פיצוי על היחס של הנציגים ושלו ועל כן שאני עם מכשיר טלפון זמני שהייתי אמורה להחזיר לבעליו לפני שבועיים הוא אמר שלא מגיע לי פיצוי והשיחה נותקה (או שהוא ניתק) והוא לא חזר אלי. כמו כן באותה שיחה אמר שהמכשיר שלי בין כה וכה מחר יהיה אצלי. מאז אותה שיחה עבר שבוע. התקשרתי אליהם היום בשנית והם אמרו לי שהמכשיר יהיה אצלי עד סוף השבוע. השיחות שלי איתם לא מוקלטות אבל יודעת בוודאות שהם הקליטו. מה ניתן לעשות??

עו"ד נבו למפל

שלום על פניו, זמן התיקון בלתי תקין. ככלל, יש לבחון את הסכם האחריות/התקנון. דהיינו כתוב 14 ימים אולם יש לבחון את התקנון בדבר עיכוב עקב חוסר במלאי. ככל ולא עודכנתם לגבי תקנון המפרט לגבי תנאי האחריות, הדבר אינו תקין. ביכולתך לשלוח מכתב אל החנות ולהעלות טענותיך. ככל והדבר לא יואיל ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט תביעות קטנות להוכחת טענותיך. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר