לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ליאת בר

חיובים בגין שיחות מחו"ל

חודש שעבר טסנו שני הורים ושלושה ילדים לחו"ל. כולנו מנויים של סלקום ועשינו חבילת גלישה בשלושה טלפונים. בזמן שהיינו במלון הבן שלי, בן 10, היה סבור בטעות שהוא מתקשר דרך וואטסאפ, כלומר דרך הוויפי של המלון, בעוד שלמעשה הוא עשה שיחות טלפון רגילות, ללא חבילה (החבילה שלו הייתה מורכבת רק מזמן גלישה ולא משיחות יוצאות). כשחזרנו לארץ גילינו בדיעבד שהוא עשה 19 שיחות טלפון, סה"כ כ- 4 שעות שיחה במצטבר, בעלות של כ- 5000 ש"ח. בדיעבד גילינו שסלקום שלחה הודעות סמס לטלפון של הילד וגם לטלפון של בעלי בהן יש התרעה על תעריפים. הבן של בן 10 לא התיחס להודעות ולא הבין מה כתוב בהן וגם בעלי לא ראה את ההודעות וכך הצטבר חשבון של 5000 ש"ח (!). פניתי לסלקום והסברתי להם מה קרה. אני חושבת שיש להם אחריות להתריע ולהודיע להורים כשיש שימוש חריג כל כך בטלפון וסכומים הזויים כאלה. במיוחד כשזה חוזר על עצמו שוב ושוב (סה"כ 19 שיחות בשבועיים). הם מבחינתם לא לוקחים שום אחריות ומוכנים לזכות ב300 ש"ח. מה דעתך?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר