לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
איציק

העברת בורר שלא נאמן לאמת מתפקידו

אני נמצא כעת תוך כדי הליך בוררות בטרם ניתן פסק דין. הבורר לא גילה לי (התובע) שהוא בהכרות טובה עם עו"ד של הנתבע וייצג אותו במשך כמה שנים בעבר. כששאלתי את הבורר בכתב על הכרות עם עו"ד הנתבע השיב לי בכתב "שלמיטב זכרונו מעולם לא ייצג אותו" לפני חודשיים נודע לי בודאות גמורה (מצאתי בנט המשפט) שהבורר לא גילה לי שתוך כדי הבוררות הוא מייצג כעו"ד ביחד עם העו"ד של הנתבע בשותפות לקוחות אחרים בתיקים אחרים (בבוקר שותפים בערב מחליפים כובע בורר ועו"ד הצד שמנגד) יש לי עוד רשימה של טענות כנגד הבורר על הסתרת הכרויות,התעלמות משקרים הצד השני וזיופי מסמכים וכו". הבורר איש מפורסם מקושר חזק וחשוב יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר ואני איש פשוט. סטטיסטית רק 5% מתוך כלל הפניות בכל מיני טיעונים לבית המשפט כלפי בורר מתקבלות בהנחה שמה שכתבתי נכון ומוכח, מה הסיכוי שפנייה לבית משפט להעביר את הבורר מתפקידו תתקבל ?

item.Author מנהל הפורום נדב נישרי, מגשר

שלום איציק האם החשיבות היא מה הקשר בין הבורר לעורך הדין או למה תהיה התוצאה הסופית? במידה והחשיבות היא בתוצאה הסופית- אולי תוכל להעביר את ההתדיינות להליך גישור כך שתהיה לך שליטה בהחלטות הסופיות.

איציק

התשובה כללית ולא נכונה, אין אפשרות להעביר בורר מתפקידו ללא הליך משפטי

item.Author מנהל הפורום נדב נישרי, מגשר

שלום איציק האם אפשר להזיז בורר מתפקידו כאשר שני הצדדים מסכימים לכך? במידה וכן הרי לך דרך המלך לפתרון הבעיה. אני מציע לשקול אותה לפני שהולכים לדרך דיונית ארוכה שתוצאותיה אינן ידועות מראש...

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום גישור וישוב סכסוכים