לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ליאורה שמאי

האם להערכתם יש אפשרות לתבוע את הנהג שגרם לאירוע

מתארת מקרה שקרה לחמי השבוע - הוא יצא מחניון , עמד מול המחסום בהכניסו את כרטיס הכניסה לחניון , לבדיקת התשלום . רכב מונית שמאחוריו צפר בלי סוף , ואף יצא מהמונית ונעמד מולו וצעק , כדי לזרז אותו. כתוצאה מהלחץ , הוא מהר לנסוע ופגע בבסיס המחסום . הרכב נתקע וצריך היה גרר כדי לשחררו. נגרם לו נזק רב לרכב, הרכב במוסך מספר ימים. מעבר לעוגמת הנפש הגדולה. נהג המונית מיהר להעלם מהמקום ואין פרטים שלו . מצלמות החניון בוודאי צילמו את האירוע , אולם אין לנו אפשרות לקבל אותם , אלא בצו משטרה. האם יש אפשרות להגיש תלונה נגד נהג המונית ? ,היתה זו התנהגות חצופה ובריונית מצידו. ברור לנו שיש מקרי בריונות חמורים ממקרה זה , אולם בכל זאת , האירוע גרם לצער רב ולעצבים מיותרים ולדאגות בקרב חמי וחמותי תודה על הייעוץ

עו"ד ונוטריון דותן לינדנברג

ליאורה שלום רב., באשר לעניין הפלילי משרדי לא עוסק בכך אולם אם הייתה תקיפה או איום מילולי וודאי שיש מקום להגיש תלונה., לגבי העניין הנזיקי אם נהג המונית גרם לקרות התאונה ניתן לדרוש ממנו, ככל שיאותר, פיצוי. אם נגרם נזק גוף בתאונה אזי ניתן לתבוע את ביטוח החובה של הרכב בו נהג חמך., (לגבי נזק גוף הפיצוי הוא ללא קשר לאשם).

ליאורה שמאי

תודה רבה עו"ד דותן. העניין הוא שהנהג יצא מהרכב והפחיד בתנועות ידיים ובצעקות וזירז את מאיר חמי. אבל אין צילומים. למעט במצלמות הקניון , שאינן ברשותינו. כדי לקבל את הצילומים נצטרך צו משטרה או בית משפט ואין לנו. גם אין פרטים של הנהג , כי ברגע שהארוע קרה , איפשרו יציאה מכוון אחר בחניון והוא מיד נעלם .

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום נזיקין ותאונות