לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אני

טיפול ארוך ומריחת זמן ע"י ביטוח הדירה עקב בעיית אינסטלציה

לפפני מעל לשנה הגשנו תלונה על רטיבות בקיר הכניסה לבית, הגיע אינסלטור שלא פר את הבעיה, הדבר חזרר על עצמו עוד כמה פעמיים עד שהרטיבות הגיעה למצב של קיר שחור, ריח שגרם לי לדעתי לבעית נשימה ומצב שהקיר הנמצא בקומה שמתחת לאמבטיה מטפטף...שילמתי 6000 ש"ח לבדיקה עם גלאי מים, ביוב וכו'..., באופן פרטי. לבסוף הגיעו מחברת הביטוח, שוב עשו תיקון שלא עזר, ושוב... אתמול סוף סוף, אחרי שבעלי לא הלך לעבוד והפסיד יום עבודה, כמעט ביטלו, ולאחר צעקות הגיעו, הרימו חלק מהרצפה בחדר השינה שלנו ומצאו שיש נזק בצינור המים החמים. אמרו שהיום יגיעו להחליף. היום אני לא הלכתי לעבוד, ולאחר טלפונים מסתבר שלא יגיעו היום אלא רק מחר.... אנחנו בסיפור הזה כבר מעל לשנה. אח"כ צריך לצבוע קירות, להחזיר ריצוף..הבית נראה ומריח כמו חורבה רקובה. יש איזשהו חוק לגבי זמן סיום פרוייקט, קצב עבודת קבלני ביטוח? חובת הגעה כשקובעים פגישה, גם אם אתה לא טכנאי? שלא נגיע לתביעה על הבריאות הנפש.. תודה!.. .

item.Author מנהל הפורום עו"ד הראל לפידות

תוכלו להגיש תלונה כנגדם אצל הממונה עעל הביטוח- וגם להגיש תביעה קטנה אם תרצו, החוק למרבה הצער עוסק רק בטכנאים ונסיון להרחיבו נדחה על ידי ועדת הכנסת. התסכול מהמצב ברור לחלוטין בברכה הראל לפידות עורך דין

שלמה פ

האם הממונה על הביטוח יכול לדרוש פיצוי ללקוח או רק ע"י תביעות קטנות ? כמה זה מסובך/פשוט להגיש תביעה קטנה ?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות