חיוב עבור סים ללא שום הודעה מוקדמת - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דוד כהן

    נשלח ע"ידוד כהן 16:52, 22 ביולי 2016

    לפני חצי שנה עזבתי את סלקום לאחר חודש קיבלתי חשבונית עם חיוב גבוה עבור אי החזרת סים, התקשרתי לסלקום ושאלתי להיכן אני יכול להחזיר את הסים אמרו לי שאפשר להחזיר את הסים רק עד 14 יום אמרתי להם שאף אחד לא אמר לי כזה דבר וכמו כן לא חתמתי על שום מסמך שבו כתוב כזה סעיף אמרו לי שאני צריך לבדוק את כל פרטי ההתקשרות גם אם לא חתמתי עליהם זה מחייב אותי אפי' שלא ידעתי, הדבר הועבר לתביעה משפטית ע''י עו''ד של החברה + עמלות שמנות על שכ''ט עו''ד ברצוני לדעת מה עלי לעשות? והאם הם צודקים בטענתם? ואם הם לא צודקים מה הסעיף עליהם הם עברו? תודה רבה על השרות הנפלא

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

    עו"ד הראל לפידות,מנהל הפורום

    15:21, 2 באוגוסט 2016

    תשובתו של עו"ד הראל לפידות בנימינה :

    אינני יודע מהו אופי המסמך שחתמתם עליו, בדרך כלל לא תשמע טענה של "לא הבנתי על מה אני חותם"

    מובן שאם האפשרות היא לשלם את כל הסכומים הנתבעים או להתמודד איתם בבית המשפט הייתי מהמר על זה שבבית משפט יתכן מאוד שלא יקבלו כל מה שהם רוצים

    אם אתה יכול להתפשר תתפשר


    הראל לפידות עורך דין, בנימינה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.