לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יונית

האם קיימת לי אפשרות לביטול עסקה?

שלום רב לכולם, יש לי שאלה משפטית אליכם. רכשתי לפני בתאריך 16.6.16מכשיר סלולרי. לאחר כמה ימים הבחנתי בשתי בעיות: גרסת הפלאפון היא לא בעברית מלאה אבל רובה. הבעיה השניה היא כאשר שולחים הודעה, ההוגעה מתקבלת לא רצופה. בעקבות הבעיות לאחר כעשרה ימים יום שישי הלכתי לחנות בבקשה להסדר את עניין הגרסה ואת עניין שליחת הודעות שאינן רצופות. לאחר בירורים שאלתי האם ישנה אפשרות להחזיר את המוצר כי הוא לא כפי שהוסבר לי, המוכר סירב לבקשתי. המוכר ביקש ממני להגיע שוב ביום ראשון כי יש טכנאי טוב שמבין במוצר הזה. ביום ראשון עקרתי שן בינה ולא התאפשר לי להגיע לכן הגעתי ביום שישי לאחר מכן. אותו טכנאי מסר לי לבוא אליו ביום ראשון כי הוא לא רצה שאשאר בלי פלאפון לסופש. הגעתי ביום ראשון ומסרתי לו את הנייד. הנייד ישב שם כשבוע ימים ללא כל שינוי או עדכון מצדם. כולו כועסת על התרשלות שלהם ועל האי הידיעה כלפי הלקוח. לקחתי את הנייד ועליתי לחנות עצמה (כי יש חנות ויש מעבדה, הסמוכות זו לזו). ונמסר לי מאת המוכר שביום ראשון הדבר יטופל במיידי. לכן, הגעתי שוב ביום ראשון וביקשתי מהם שהדבר יטופל בהקדם ובאתי במיוחד כי יש לי למחרת מבחן. הטכנאי מסר לי שמדובר ביום יומיים. עד ליום רביעי אף אחד לא יצר איתי קשר לכן הלכתי אליהם שוב במטרה להבהיר את העניין. התקשרתי ביום רביעי ומסרו לי שיש בעיה חלקית עם הגרסה. התקשרתי שוב ביום חמישי לברר את העניין, טרם מצאו פתרון. בנתיים אני תקועה עם מכשיר שעובד אבל אני לא מרוצה ממנו ולא יודעת מה לעשות? קראתי את החוק וראיתי שניתן לבטל עסקה בת שבוע ימים, אך מכיוון שהבאתי אליהם לאחר עשרה ימים מיום הרכישה האם עדיין יש לי עילת תביעה או פיצויים כל שהם לעניין המכשיר? מתוסכלת ולא מרוצה מן המכשיר. אודה לסיוע ועזרה.

item.Author מנהל הפורום עו"ד הראל לפידות

אם קיימת מגבלה להשבת המוצר לפי החוק, תמיד הדרך סלולה להגשת תביעה קטנה בברכה עו"ד הראל לפידות בנימינה עורך דין ונוטריון

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות