ביטול עסקה- גן ילדים פרטי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ויקטוריה

    נשלח ע"יויקטוריה 10:15, 13 בספטמבר 2016

    שלום רב, נרשמנו השנה לגן ילדים פרטי, שילמנו מקדמה של 1000 ₪ ובראשון לספטמבר התייצבנו בגן. על פי השיטה של הגן, תקופת ההסתגלות בגן לוקחת בין שלושה ימים לשבועיים כאשר במהלך תקופת ההסתגלות ההורה של הילד נשאר איתו בגן (כל עוד הילד בוכה). בני בן השנתיים התקשה מאוד להסתגל. בכי/צרחות בגן ובבית וסיוטים בלילות. במשך 6 חצאי ימים בילינו יחד עם הילד בגן וביום השביעי נפגשנו עם מנהלת הגן, יחדיו הגענו להחלטה משותפת שהילד לא בשל רגשית ושהכי טוב בשבילו יהי לחזור לגן הקודם שלו. השיחה התנהלה בצורה נעימה ולבסוף אמרה המנהלת כי אנחנו נקבל את כל הצ'קים בחזרה. כאשר פנינו לאשת הכספים של הגן, התברר כי על פי החלטת הגן אנחנו לא זכאים לקבל לא את דמי הרישום (1000 ₪) ולא את שאר התשלום עבור חודש ספטמבר(עוד 2000 ₪). בחוזה שנחתם מול הגן, אין התייחסות מפורשת לתקופת ההסתגלות. האם יש דרך להחזיר את הכסף ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

    עו"ד הראל לפידות,מנהל הפורום

    12:02, 13 בספטמבר 2016

    תשובת עורך דין הראל לפידות בנימינה:

    למרבה הצער לא דאגת בעת החתימה על החוזה לעגן את תקופת ההסתגלות

    בתיק אחר שניהלנו בבית המשפט טענה הגננת כי הנזק שנגרם לה גדול והיא הסתמכה על ההרשמה שכן מספר המקומות מוגבל ולא בכדי לא צוינה תקופת ההסתגלות.

    מכיוון שענין זה לא הוסדר הענין נתון לפרשנות, אינני מכיר את החוזה ולכן לא אוכל להתיחס מפורשות לכך, אם הפרשנות שלהם לא מקובלת עליך תוכלי לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות.


    בברכה

    עו"ד הראל לפידות , בנימינה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.