לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
עארף שיח'

תקלה במזגן שבאחריות יצרן

שלום, דיווחתי לאחריות של תאדיראן על תקלה במזגן שלא מוציא אוויר חזק בחום, המזגן אצלי שנה וחצי והבעיה לא הייתה קיימת קודם, ויש לציין שיש לי עוד 3 מזגנים בבית מאותו סוג של תאדיראן והבעיה הזאת לא קיימת. הטכנאי הגיע ובדק, ודיווח על תקלה בכרטיס פיקוד, עינית, ומנוע מאיץ, לאחר יומיים בגיע להחליף ואני לא הייתי בבית, אחרי שסיים , אישתי מעדכנת אותי שהבעיה עדיין קיימת, פניתי שוב לשירות לשלוח טכנאי אחר לבדיקה, הגיע טכנאי אחר , בדק את כל המזגנים בבית, בסוף הוא אמר שצריך להתייעץ עם המנהל שלו, ושהחברה לא תשאיר אותי עם הבעיה ובטח יצאו פיתרון. לאחר כמה ימים מוודא עם השירות על המשך טיפול, ולבסוף מקבל מכתב תקינות של המזגן. למרות שהבעיה עדיין קיימת

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות