zap group mishpati logo

בזכות יצירתיות החוקרים: חייה הכפולים של אישה נשואה נחשפו

התושיה ויכולת האלתור של החוקר הפרטי עשויות להשפיע משמעותית על הצלחת החקירה. במקרה שלפנינו, הזמין גבר מעקב על אשתו וגילה, בזכות יצירתיות החוקרים, את כל פרטי הרומן שהיא מנהלת מאחורי גבו

25.01.21
תאריך עדכון: 30.03.24
4 דק'
בזכות יצירתיות החוקרים: חייה הכפולים של אישה נשואה נחשפו

לפני כחודש ימים קיבלנו פנייה מגבר שביקש להזמין מעקב אחרי אשתו בשל חשד לבגידה. בשעות הערב של אותו היום, אחרי שכבר נמצאנו במעקב של מספר שעות אחריה, יצאה האישה מביתם המשותף ונסעה לבניין מגורים רב קומות בתל אביב.

כיוון שכבר נמצאנו בסביבתה במסגרת המעקב בשעות שקדמו לכך, בחרנו שלא לעלות יחד איתה במעלית. נשארנו בכניסה לבניין וראינו שעלתה לקומה 24 ושבכל קומה – על פי תיבות הדואר – מתגוררים ארבעה דיירים.

התקשרנו לנייד של האישה שאחריה עקבנו וביקשנו שתגיע להזיז את הרכב שלה, כיוון שהוא חוסם את חניית הנכים "שלנו". במהלך השיחה, הוספנו שקיבלנו את מספר הנייד שלה מפקח שעבר בדיוק בסביבה

שיחת הכיסוי שהובילה לחשיפת הפרטים

כעשרים דקות לאחר שנכנסה לבניין, החלטנו לבצע "שיחה בכיסוי" – שיחת טלפון שבה אנו מתחזים לאדם אחר לטובת השגת פרטים על הנחקר. התקשרנו לנייד שלה וביקשנו שתגיע להזיז את הרכב שלה, כיוון שהוא חוסם את חניית הנכים "שלנו". במהלך השיחה, הוספנו שקיבלנו את מספר הנייד שלה מפקח שעבר בדיוק בסביבה.

לפקח, כמובן, אסור למסור מידע כזה, והפרטים שסיפרנו אנחנו בשיחה - כולם מומצאים לחלוטין. מנסיוננו, רוב הנחקרים לא יחשדו ולא יתעכבו על הפרטים הקטנים וכך גם הנחקרת שלנו שהסכימה מיד לרדת ולהזיז את רכבה. כשיצאה מהדירה, חיכה אחד החוקרים שלנו באותה הקומה ושאל אותה אם היא יודעת היכן נמצאת הדירה להשכרה. הנחקרת היתה מאוד אדיבה, פתחה את דלת הבית ממנו בדיוק יצאה ושאלה את בעל הבית אם הוא מכיר דירה בבניין שעומדת להשכרה או למכירה.

במקרה זה, המזל שלנו היה גדול יותר מכפי שציפינו. הסתבר שאותה הדירה עצמה היתה צפויה להימכר בעתיד הלא רחוק, כך שבעל הדירה הזמין את החוקר פנימה על מנת שיוכל להתרשם ממנה. במהלך הסיור בדירה הסביר בעל הדירה שהוא ואשתו לעתיד (הצביע על הנחקרת) מתכננים לעבור לדירה חדשה בעיר אחרת.

התצפית, המפגש עם השניים והשיחה המפורטת עם בעל הדירה אפשרו לנו להוציא את כל המידע לו נזקקנו ולאסוף ראיות חד משמעיות בנוגע לקשר של השניים

הממצאים – ראיות קבילות לשימוש בבית המשפט

החוקר המשיך להתעניין ולדובב את בעל הדירה והוציא ממנו את מספר הנייד שלו ואת פרטיו האישיים, על מנת שיוכל, כביכול, להגיע עם אשתו לראות את הדירה שוב. בעל הדירה אמר שמחר יהיה בעבודה עד השעה 16:00 ולאחר מכן ישוב לביתו, וענה לשאלות החוקר גם בנוגע למקום עבודתו.

בשלב זה חזרנו למצב תצפית, ולאחר כשעתיים האישה יצאה מהבניין ונסעה חזרה לביתה. התצפית, המפגש עם השניים והשיחה המפורטת עם בעל הדירה אפשרו לנו להוציא את כל המידע לו נזקקנו ולאסוף ראיות חד משמעיות בנוגע לקשר של השניים. הבעל קיבל דו"ח מעקב מפורט, בליווי תמונות והסברים, כאשר כל ממצאי החקירה יכולים לשמש כראיות קבילות בבית המשפט, וגם אנו, כחוקרים, עשויים להיות מוזמנים לדיון כעדים מומחים.

מומלץ לוודא שהחוקרים שבחרתם הם יצירתיים, חושבים מהר, יודעים למצוא פתרונות מיידיים לכל תרחיש בשטח ומסוגלים לבצע "שיחות בכיסוי" או "כניסות בכיסוי" מול הנחקר או כל אדם אחר שבא עימו במגע

התכונות שאתם מחפשים בחוקר הפרטי שלכם

כמו בכל מקצוע, קיימים הבדלים רבים בין חוקר לחוקר, ולא תמיד הוותק והניסיון של החוקר הם אלה שמעידים על טיבו. יכולת האלתור והיצירתיות הן חלק משמעותי בעבודת החוקר על כל תיק, וכן יכולתו להעמיק בחקר האמת ולהבין מה קורה מתחת לפני השטח, מעבר לצילומי המעקב השוטפים.

במקרה דומה לזה שתיארנו, אך עם פחות תושיה, מקצוענות ויכולות אישיות של החוקרים, היו יכולים להתקבל ממצאים דלים ביותר הכוללים אך ורק תמונות של הנחקרת נכנסת ויוצאת מבניין המגורים. על מנת לקבל מידע נוסף ולבסס ראיות לבגידה, היה על מזמין החקירה להמשיך להוציא כספים על מנת לממן מעקב ממושך יותר.

בזכות יצירתיות החוקרים: חייה הכפולים של אישה נשואה נחשפו(1)

לסיכום, מקצועיותם ומיומנותם של החוקרים מבטיחה, אם כך, לא רק תוצאות מעקב טובות, אלא גם חוסכת למזמין החקירה הוצאות רבות. על מנת להבטיח שהחוקרים אותם בחרתם מחזיקים בתכונות הנדרשות לביצוע חקירה על הצד הטוב ביותר, מומלץ לוודא כי הם יצירתיים, חושבים מהר, יודעים למצוא פתרונות מיידיים לכל תרחיש בשטח ומסוגלים לבצע "שיחות בכיסוי" או "כניסות בכיסוי" מול הנחקר או כל אדם אחר שבא עימו במגע.

שמוליק ממן הוא חוקר פרטי, בעל משרד החקירות קואנטין חקירות המתמחה בביצוע מעקבים מכל הסוגים בכל הארץ.

קואנטין חקירות פרטיות

קואנטין חקירות פרטיות

לא כל אחד יכול להיות חוקר – את עבודת הבילוש תשאירו למקצוענים! קואנטין חקירות פרטיות, עם נסיון של מעל 20 שנה, מתמחים במעקבים ופועלים 24/7 בכל הארץ כדי לחשוף את האמת.

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
  • חדלות פירעון בימי קורונה - האם זו הדרך לצאת מהבוץ?

    חדלות פירעון בימי קורונה - האם זו הדרך לצאת מהבוץ?

    את השלכות הקורונה על המשק הישראלי אנחנו רק מתחילים לראות. בעלי עסקים רבים קורסים כבר היום ולאחרים צפויים עוד קשיים רבים בעתיד. האם הליך חדלות פירעון הוא הדרך המומלצת לצאת מהחובות?
    4 דק'
  • דיני משפחה - העתיד כבר כאן

    דיני משפחה - העתיד כבר כאן

    בשנים האחרונות, התרחשו שתי מהפכות משמעותיות בדיני המשפחה בישראל. מהפכה חקיקתית: חוק המחייב את הצדדים לעבור גישור לפני גירושין. ומהפכה פסיקתית: "הלכת המזונות" החדשנית שניתנה בעליון. כל מה שחשוב לדעת
    7 דק'
  • איך תשפרו את הסיכוי לנצח במאבק גירושין: מידע מעשי

    איך תשפרו את הסיכוי לנצח במאבק גירושין: מידע מעשי

    זה נכון שבמלחמה אין מנצחים ושבמאבק גירושין בני הזוג וילדיהם רק מפסידים, אבל בהחלט אפשר וכדאי להתאמץ לצמצם את הפגיעה ולהפסיד כמה שפחות. התנהלות מאופקת, חכמה, מחושבת ומובנית, הכנה נכונה, ליווי משפטי צמוד בשלב הכי מוקדם ורכישת ידע - יסייעו לכם לנצח
    5 דק'
קואנטין חקירות פרטיות

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה