zap group mishpati logo

איך בוחרים משרד חקירות?

לא כל משרד חקירות עושה אותה העבודה. למשרדי חקירות שונים יש יכולות ומשאבים שונים שמשפיעים על ממצאי החקירות. אז מה צריך לבדוק לפני שבוחרים משרד חקירות פרטיות?

23.07.21
תאריך עדכון: 30.03.24
5 דק'
איך בוחרים משרד חקירות?

כאשר אדם מן השורה זקוק לשירותיו של משרד חקירות, כנראה הוא נמצא במצוקה כלשהי בחייו האישיים או המקצועיים – ייתכן שהוא חושד בבגידה של בן/ בת הזוג, אולי הוא נמצא בסכסוך גירושין וחושש שבן/בת הזוג מעלימים נכסים; ייתכן שהוא חושד כי אחד העובדים שלו גונב ממנו או מעביר סודות למתחרים וכן הלאה. במצבים אלה, קשה מאוד לקחת את הזמן, לבחון משרדי חקירות שונים ולהגיע להחלטה מחושבת ושקולה. מזמין החקירה מעוניין בתשובות והוא רוצה אותן עכשיו, אך במקרים רבים החלטה חפוזה מדי עלולה להתברר כטעות ולעלות ביוקר בהמשך.

כשאתם פונים למשרד חקירות מתוך מצוקה אמיתית וקשה, מומלץ לנהוג בסבלנות ובאיפוק ולבצע מספר בדיקות חשובות על מנת לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה

לא כל משרדי החקירות עושים אותה עבודה

חקירה פרטית אינה מוצר מוכן שייראה זהה בכל מקום שבו תרכשו אותו. האופן שבו מתבצעת חקירה פרטית, היכולות של החוקרים והמשאבים העומדים לרשות כל משרד ומשרד עשויים להיות שונים לחלוטין ובהתאם לכך גם תוצאות החקירה.

איך תזהו שבן/בת הזוג בוגדים? מידע נוסף כאן - https://quentininv.co.il/

חקירה פרטית שנעשית על ידי חוקרים לא מיומנים, בשיטות חקירה לא מוצלחות ובאמצעים דלים, עלולה בהחלט להסתיים ללא ממצאים חד משמעיים ולהשאיר את מזמין החקירה עם אותם סימני שאלה שבגללם הגיע למשרד החקירות מלכתחילה. דבר נוסף שחשוב להביא בחשבון הוא שממצאי חקירה פרטית יכולים לשמש כראיות במסגרת הליכים משפטיים. כלומר, השגת ממצאים חותכים עשויה להשפיע גם על התנהלות הליך גירושין, תביעה כלכלית ומגוון עימותים משפטיים נוספים. לפיכך, גם כשאתם פונים למשרד חקירות מתוך מצוקה אמיתית וקשה, מומלץ לנהוג בסבלנות ובאיפוק ולבצע מספר בדיקות חשובות על מנת לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה.

רשיון לפתיחת משרד חקירות מוענק אך ורק לחוקר פרטי מורשה שמאחוריו שמונה שנות ניסיון לכל הפחות

עיבדו רק עם משרד חקירות מורשה

על מנת שממצאי חקירה פרטית אכן יתקבלו כראיות קבילות בבית המשפט, על החקירה הפרטית להיעשות בידי משרד חקירות מוסמך ומורשה בלבד. כל ראיה או ממצא שיושגו על ידי אדם שאינו חוקר פרטי מורשה, לא יוכלו לשמש אתכם בבית המשפט ואף עלולים לשמש את הצד השני כנגדכם ולהוות עילה להגשת תלונה על הטרדה.

רוצים לדעת עוד על עבודת החוקר הפרטי? ליחצו כאן - https://quentininv.co.il/

מעבר לכך, כאשר אתם פונים למשרד חקירות מורשה, אתם יכולים להיות בטוחים שהחקירה תיעשה בידי אנשי מקצוע מיומנים, שמאחוריהם שנים רבות של ניסיון והתמודדות עם מגוון סוגי חקירות, זאת כיוון שרשיון לפתיחת משרד חקירות מוענק אך ורק לחוקר פרטי מורשה, שמאחוריו שמונה שנות ניסיון לכל הפחות.

למעשה, דרכו של החוקר הפרטי מתחילה בשלוש שנות התמחות במשרד חקירות מורשה, לאחריהן עליו לעבור בחינת הסמכה מטעם משרד המשפטים, ורק לאחריה יקבל רשיון לעסוק במקצוע באופן חוקי. רשיון לפתיחת משרד משלו יינתן לו רק לאחר חמש שנים נוספות של התמקצעות. בשלב זה, אתם יכולים להיות בטוחים שאותו חוקר כבר ראה וחווה המון, שכלל שיטות עבודה, התמקצע בדרישות החוק, נחלץ ממאות מצבים מאתגרים, חווה הצלחות ולמד מכשלונות.

באתר משרד המשפטים תוכלו למצוא רשימה מפורטת של כלל החוקרים והמשרדים המורשים בארץ ולוודא שאתם בוחרים נכון ובהתאם לחוק.

חקירה שתיעשה בסיוע הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, הכוללת מכשירי תצפית ומעקב, אמצעי ציטוט והאזנה, אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לביצוע חקירות סייבר ועוד – תסתיים, ככל הנראה, עם ממצאים מרשימים

עירכו "מיני חקירה פרטית" משלכם

מעבר לשאלת הרשיון, חשוב להבין מהם המשאבים העומדים לרשות משרד החקירה. חקירה שתיעשה בסיוע הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, הכוללת מכשירי תצפית ומעקב, אמצעי ציטוט והאזנה, אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לביצוע חקירות סייבר ועוד – תסתיים, ככל הנראה, עם ממצאים מרשימים יותר מאשר חקירה שבה לא ייעשה שימוש באמצעים מסוג זה.

חשיבות גדולה לא פחות יש להעניק לבחינת שיטות החקירה הנהוגות במשרד, ליצירתיות החוקרים ולתושייה שהם מגלים הן בשלבי תכנון החקירה במשרד והן בשטח, ברגעי האמת. על החוקרים לעשות כל שביכולתם - במסגרת החוק ובמסגרת הדיסקרטיות הנדרשת מהם - על מנת לא לחשוף את עצם קיומה של החקירה ועל מנת להשיג ראיות חד משמעיות. לשם כך, פעמים רבות יהיה עליהם לבצע "כניסה בכיסוי", כלומר להיכנס למקום או לסיטואציה מסוימת שבה נמצא מושא המעקב, על ידי שימוש בסיפור כיסוי כלשהו. לא כל משרדי החקירות מיומנים בכך.

האזנה, חקירה פרטית

על מנת להבטיח שאתם פונים למשרד החקירות המוצלח ביותר, יהיה עליכם לערוך מעין חקירה פרטית קטנה משלכם – לחפש המלצות על המשרד ברשתות, לקרוא מידע באתר המשרד, לאתר דוגמאות לשיטות הפעולה שלו ועוד. חקירות פרטיות שנעשות על ידי משרדים מקצועיים ומנוסים מסתיימות ביותר מ-80% מהמקרים בראיות חד משמעיות, כך שמשתלם, על אף הדחיפות, להיות סבלניים ולהשקיע את מעט הזמן והמאמץ על מנת לבחור נכון.   

לכל המידע על חקירות פרטיות - https://quentininv.co.il/

שמוליק ממן הוא חוקר פרטי, בעל משרד החקירות קואנטין חקירות המתמחה בביצוע מעקבים מכל הסוגים בכל הארץ

קואנטין חקירות פרטיות

קואנטין חקירות פרטיות

לא כל אחד יכול להיות חוקר – את עבודת הבילוש תשאירו למקצוענים! קואנטין חקירות פרטיות, עם נסיון של מעל 20 שנה, מתמחים במעקבים ופועלים 24/7 בכל הארץ כדי לחשוף את האמת.

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
קואנטין חקירות פרטיות

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה