לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רוית

אי תשלום לגן פרטי

שלום ברצוני להתייעץ. ילדיי בני ה3 והשנה נמצאים בגן פרטי. יומיים לפני תחילת השנה, הגננת כינסה אותנו וחליקה לנו חוזה שמציין כי אנו מחוייבים בתשלום מלא על חודשים יולי ואוגוסט. דבר זה הגיע לנו בהפתעה, לא נאמר דבר לפני כן. לא חתמנו על חוזה מתחילת השנה והבענו את התנגדותינו בפני הגגנת. ההורים בגן שדיברנו איתם, הופתעו גם כן יחד עם זאת לדבריהם בשביל לשמור על יחסים תקינים עם הגננת החליטו לשלם את יולי אוגוסט מלא. מה אנחנו יכולים לעשות? האם אנחנו בכל זאת מחוייבים לשלם?

עו"ד גילעד ושדי

רוית שלום, אני מקווה שהבנתי נכון מדברייך כי ילדייך ישהו בגן בחודשים יולי אוגוסט ו/או ברובם. ברוב הגנים בישראל משלמים על חודשים יולי אוגוסט ובמיוחד בגנים פרטיים המחויבים בהוצאות נלוות ותשלום משכורות גם בחודשים אלו בין אם יהיו הילדים בגן ובין אם לא. ברור וידוע כי אם אינך זקוקה לשירותי הגן בחודשים אלו יהיו הכספים משולמים לשווא . כעת החלה השנה ואין כ"כ יכולת להשיב את הנעשה.נסי לדבר עם הגננת ויתכן והיא תמחל על תשלומך. בנוסף נסי למצוא ילדים שיכנסו בנעלי ילדייך בחודשים אלו . בהצלחה

רוית

תודה על התשובה. הכוונה בחודש יולי אוגוסט שסגרנו עם הגננת מחיר לפני תחילת השנה לשהות שני הילדים בגן, יש לנו את זה כתוב. בתחילת השנה אמרה כי עלינו לשלם מחיר מלא בחודשים יולי אוגוסט. לא חתמנו על החוזה. אין לנו סידור בחודש יולי אוגוסט הכוונה שהגננת תעמוד במחיר ההתחלתי שסגרנו. האם בכל זאת אנו מחוייבים בתשלום המלא בחודשים יולי אוגוסט?

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזים