לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מ

אם אני כשוכר מחויב להודיע על מימוש אופציה לשכירות אך לא על אי-מימוש. האם אוכל לא לממש את האופציה ולסיים הסכם שכירות ?

שאלה: רשום לי בהסכם שכירות "תקופת ההסכם תהיה מ15.4.14 ל 15.4.15 בתנאים המפורטים להלן" "לשוכר יהיו 5 אופציות לשכור את המושכר לתקופה נוספת בת 12 חודשים כל אחת החל מיום 15.4.15 ועד ליום 15.4.20 בהתקיים התנאים הבאים" "יודיע בכתב עד 90 יום שלפני תום תקופת השכירות או האופציה על כוונתו לממש את האופציה לתקופה נוספת" ב2018 שלחתי למשכיר תזכורת ובה אני מודיע שאני מבקש להישאר עד 2020. שאלתי היא: אני חייב להודיע 90 יום לפני על ההמשך והודעתי. כעת אני מעוניין לצאת ולא להמשיך לשנה נוספת ונשלחה הודעה על כך לפני תום השכירות. בהסכם, לא רשום כי עלי להודיע זמן מסוים כי אני לא ממשיך. האם אוכל לצאת מההסכם הזה ולא להמשיך למרות ששנה קודם הודעתי על רצוני להמשיך?

item.Author מנהל הפורום עו"ד גילעד ושדי

לפי דבריך במידה והודעת ב 2018 על רצונך להמשיך וכעת 15 יום לפני אתה רוצה לסיים זו בעיה. תוכל למצוא שוכר שיכנס בנעלייך על מנת לצאת מההסכם. יציאתך כעת תחייב אותך להמשיך לשלם את דמי השכירות לשנה זו.

מ

אתה בטוח? לא רשום שאני צריך להודיע שאני *לא ממשיך* רק ההיפך. בכל מקרה, אני לא יכול לשנות את דעתי לפני כניסת האופציה? זה לא נוגד את המילה 'אופציה' ?

item.Author מנהל הפורום עו"ד גילעד ושדי

לפי דבריך הכנסת האופציה לתוקף קורית 90 יום לפני מועד סיום תקופת השכירות. אתה נמצא 15 יום לפני. המשכיר נסמך על הודעתך המוקדמת.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזים