לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
בר

איתור דרכון פולני של סבי

שלום רב, ברצוני להוציא דרכון פולני עבורי ועבור בני משפחתי. סבי ז"ל נולד בפולין ועלה לארץ ב- 1931. יש לי אישור שלא שירת בצה"ל. תעודת לידה שלו לא הצלחנו לאתר. יש בידי צילום של העמוד הראשון של הדרכון הפולני שלו, אבל הדרכון עצמו נמצא ככל הנראה אצל אספן דרכונים באוקראינה (זה התברר לי כיוון שאיתרתי באתר פולני כלשהו צילום של העמוד הראשון של הדרכון של סבי, וכשפניתי למנהל האתר לבקש את הדרכון הוא אמר שהמקוריים אצל האספן באוקראינה). האם אתה מכיר מקרים כאלו והאם יש דרך להגיע לדרכון ולקנות אותו? האם יש דרך להוציא אזרחות ללא המסמך המקורי? כרגע יש לי רק צילום של העמוד הראשון, ואני מבינה שזה לא מספיק כדי להוציא דרכון... תודה רבה! תודה רבה

item.Author מנהל הפורום עו"ד ונוטריון זילברברג עמיחי

שלום בר, אפשר לעשות חיפוש מסמכים גם באוקראינה ואולי גם להגיע לאותו אספן דרכונים שהזכרת. בנוסף, ניתן לחפש מסמכים גם בארכיונים נוספים בארץ כגון הארכיון הציוני בירושלים וכן בארכיון הצלב האדום בגרמניה ובפולין עצמה. בהתאם למסמכים שימצאו, ניתן יהיה להעריך את סיכוי הבקשה.

ניל

שלום, ניתן לבקש את פרטי האספן באתר ולשלוח לו מייל ישיר אם אפשרות קניה. לא כדי לציין את הסיבה האמיתית מישום שאז המחיר יהיה גבוהה במיוחד.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דרכון פולני