• 8 בספטמבר 2016

    איך מוציאים דוחות שנתיים

    שלום
    אני מובטל . בעבר הייתי שכיר.
    למי צריך לפנות כדי להוציא דוחות שנתיים לכמה שנים אחורה (מנהל חשבונות/ רו"ח / יועץ מס/ משהו אחר) ? איזה מסמכים צריך?כמה זמן זה לוקח? ומה סדרי גודל של עלויות?
    האם אחרי שמוציאים צריך להגיש את זה או לקבל אישור ממס הכנסה או שזה נעשה אוטומטית ע"י מי שמוציא?

    האם דוח שנתי זה גם תיאום מס?

    8 בספטמבר 2016
  • מנהל הפורום עו"ד איתי ברכה 8 בספטמבר 2016

    איך מוציאים דוחות שנתיים

    שלום וברכה,

    אנא פנה אלינו למספר 03-5522275 ונסביר לך על הפרוצדורה ועלויות.

    8 בספטמבר 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?