open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 8 בספטמבר 2016

            איך מוציאים דוחות שנתיים

            שלום
            אני מובטל . בעבר הייתי שכיר.
            למי צריך לפנות כדי להוציא דוחות שנתיים לכמה שנים אחורה (מנהל חשבונות/ רו"ח / יועץ מס/ משהו אחר) ? איזה מסמכים צריך?כמה זמן זה לוקח? ומה סדרי גודל של עלויות?
            האם אחרי שמוציאים צריך להגיש את זה או לקבל אישור ממס הכנסה או שזה נעשה אוטומטית ע"י מי שמוציא?

            האם דוח שנתי זה גם תיאום מס?

            8 בספטמבר 2016
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form