open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 8 בספטמבר 2016

            המעסיק ממלא לא נכון את טופס 161

            מה עושים אם המעסיק ממלא לא נכון את טופס 161 (בתום לב) , לא חתם ולא העביר במשך שנתיים את הטופס ל מס הכנסה ?
            אחרי שראיתי באינטרנט - פניתי אליו אחרי שנה וחצי שלא הוציא לי טופס 161 בעזיבה כדי שיוציא לי .

            בהתחלה הבין מה אני רוצה ממנו.
            עכשו נראה לי שהמספרים לא מתאימים ,
            ואני לא ממש מבין אבל גם ראיתי באינטרנט שזה תלוי גם במילוי טופס 161 א עי העובד ואם כל מיני השלכות לגבי הפנסיה.

            מה עושים במקרה כזה כדי שיוציא טופס נכון?
            מה ההשלכות עלי אם הטופס לא נכון?
            והאם יש לגבי השלכות מתי הוא מוציא ומתי מעבירים למס הכנסה?

            8 בספטמבר 2016
          • מנהל הפורום עו"ד איתי ברכה 12 בספטמבר 2016

            המעסיק ממלא לא נכון את טופס 161

            שלום וברכה!
            נראה כי שאלתך נוגעת יותר לדיני העבודה ועל כן, הייתי ממליץ לך לפנות אל העוסקים בתחום.
            בכל אופן, על המעסיק מוטלת החובה להנפיק את טופס 161 כבר בזמן העזיבה באופן חד פעמי. עליך לבקש ממנו לעשות כן. במידה והטופס לא נכון, עלולה להיווצר לך חבות במס על הפיצויים שמשכת בעבר או שתמשוך בעתיד, על אף שבנסיבות תאורטיות מסוימות יכולת להיות פטור ממס זה.

            12 בספטמבר 2016
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form