לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
חיהלה

איחור באספקת מוצר מתנה

בתאריך 3.7.23 הזמנתי כלי בית כמתנה לבת משפחה. ערכתי חישוב של 5 ימי עסקים (שזה זמן האספקה של אותה חברה) על מנת שיגיע ויפתיע אותה ביום ההולדת. ב 10.7.23 התקשרתי על מנת לוודא מה קורה עם ההזמנה. נאמר לי שההזמנה הועברה לחברת המשלוחים ותתקבל בימים הקרובים. יום ההולדת של בת משפחתי כבר חלף לפני שבוע וההזמנה טרם סופקה. היום, 16.7.23 יצרץי קשר נוסף עם החברה ונאמר לי את אותו משפט בדיוק כמו לפני שבוע ''ההזמנה הועברה לחברת המשלוחים ותסופק בימים הקרובים''. ציינתי בפניהם שכבר קיבלתי את התשובה הזו בפעם הקודמת והמוצר עדיין לא סופק. הנציגה טענה שהחבילה אבדה בחברת המשלוחים והם הוציאו לי חבילה חדשה... ש..תגיע בימים הקרובים. מיותר לציין את עוגמת הנפש והתסכול מאותה חברה שלא טרחה ליידע עם אובדן החבילה (שאולי כבר לא רלוונטית), על עיכוב בזמני האספקה ועוד. האם ניתן לתבוע את החברה על כך? אשמח לדעת כיצד ועד איזה סכום בבקשה?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות