לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אפרת שטילמן

שירות חברת פלרום מקבוצת אלקטרה

לפניפ כשנה וחצי קניתי מכונת כביסה של חברת מילה שעלתה 14.000 ש״ח! בנוסף, הרחבתי את השירות והאחריות לעוד שנה. לאחר מס חודשים התקלקלה המכונה, נלקחה לתיקון בחברת פלרום למשך של 4 חודשים!! כל הזמן הזה לא יצרו איתי קשר. כשהמכונה כבר חזרה מתיקון היא חזרה תקולה שוב. שוב שלחו טכנאי שלא ידע לעזור. המכונה נמצאת באחריות אבל חוץ מלהעביר אותי מאדם לאדם (מנהל מעבדה ומישהי מהשירות לקוחות) הם לא נותנים מענה. מדובר במכונת כביסה חדשה לחלוטין שאמורה להחזיק מעמד שנים קדימה, עם תשלום של הרחבת אחריות בתוספת של עוד כמעט 3000 שח. אנחנו חסרי אונים וחסרי כוח להתנהל מול חברת פלרום שפשוט מתנערת מאחריות כבדה בעצמם ככל הנראה לא יודעים איך לסייע. מה האופציות העומדות ברשותי

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות