לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
הדס א.

תביעה בבית דין לתביעות קטנות

שלום , ביוני 2012 הצטרפתי באמצעות המייל לחברת סלקום וגם קניתי מכשיר חדש אצלם (גלקסי 3) במסגרת תוכנית של בני משפחות תעשייה האוירית {הסכם גירסה 2011) בה נאמר שיש לי אחריות על המכשיר למשך 36 חודשים לאחר חצי שנה המכשיר התקלקל חברת סלקום קיבלה אותו לתיקון אך החזירה אותו וסרבה לתקן בטענה שצרבתי גירסה (דבר שמעולם לא עשיתי) פניתי ליבואן והוא טיפל בנושא.הכרטיס החכם נשלח לקוריאה לבדיקה,תוצאות הבדיקה הראו שלא נצרבה שום גרסה היבואן סמסונג תיקנו את המכשיר ללא עלות והבטיחו שהאחריות תוחזר לסלקום . אך מבדיקה שערכתי לאחרונה :אין לי ביטוח תיקונים לפתע נציג של החברה אמר זו מדיניות החברה שלא מתקנים גלקסי לפתע בהסכם שאני חתומה עליו נאמר ששירות התיקונים לא כולל אייפון ומכשירי HTC בלבד השאלה היא האם אפשר לתבוע אותם על הפרת הסכם שירות תיקונים בבית דין לתביעות קטנות? הדס א.

עו"ד רענן בשן

שלום הדס ותודה על פנייתך. שאלתך דורשת בירור ועיון במסמכים המצויים בידיך. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות