• 13 באוגוסט 2013

    תביעה בבית דין לתביעות קטנות

    שלום ,
    ביוני 2012 הצטרפתי באמצעות המייל לחברת סלקום וגם קניתי מכשיר חדש אצלם (גלקסי 3)
    במסגרת תוכנית של בני משפחות תעשייה האוירית {הסכם גירסה 2011)
    בה נאמר שיש לי אחריות על המכשיר למשך 36 חודשים
    לאחר חצי שנה המכשיר התקלקל חברת סלקום קיבלה אותו לתיקון אך החזירה אותו וסרבה לתקן בטענה שצרבתי גירסה
    (דבר שמעולם לא עשיתי)
    פניתי ליבואן והוא טיפל בנושא.הכרטיס החכם נשלח לקוריאה לבדיקה,תוצאות הבדיקה הראו שלא נצרבה שום גרסה
    היבואן סמסונג תיקנו את המכשיר ללא עלות והבטיחו שהאחריות תוחזר לסלקום .
    אך מבדיקה שערכתי לאחרונה :אין לי ביטוח תיקונים לפתע נציג של החברה אמר זו מדיניות החברה שלא מתקנים גלקסי לפתע
    בהסכם שאני חתומה עליו נאמר ששירות התיקונים לא כולל אייפון ומכשירי HTC בלבד
    השאלה היא האם אפשר לתבוע אותם על הפרת הסכם שירות תיקונים בבית דין לתביעות קטנות?
    הדס א.

    13 באוגוסט 2013
  • 15 בספטמבר 2013

    תביעה בבית דין לתביעות קטנות

    שלום הדס ותודה על פנייתך.
    שאלתך דורשת בירור ועיון במסמכים המצויים בידיך.

    בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

    15 בספטמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?