• 26 באוגוסט 2013

    תביעת מסעדה על נזק שגרמו למחשב.

    ישבתי ברשת בתי קפה, ולמלצרית נשפכה כוס של אייס קפה על המחשב. כתוצאה מכך, המחשב נפגע ובהמשך הפסיק לפעול.
    בתחילה הציעו במסעדה לקחת הם את המחשב לתיקון, בהמשך חזרו בהם,ואמרו שאני יקח את המחשב למעבדה, אשלח להם הצעת מחיר, והם ישלמו את ההוצאה.
    שלחתי את המחשבה למעבדה מורשית, שהמחשב נמצא תחת אחריותה, וכיוון שהנזק היה נזק לקוח, עלות התיקון תהיה על סכום של 1700 ₪.
    כששלחתי את ההצעה לבעלי המסעדה, טענו שזה מדי יקר, והם מבקשים שאני יביא להם את המחשב, והם יתקנו אותו.
    האם יש לי זכות לדרוש תיקון במעבדה של החברה בה מבוטח המחשב??

    26 באוגוסט 2013
  • 22 בינואר 2014

    תביעת מסעדה על נזק שגרמו למחשב.

    שלום , אני עובדת בתכנית טלויזיה חדשה שעוסקת בתביעות קטנות, אשמח לשוחח איתך.
    לפרטים נוספים כנס ל -

    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661?notif_t=page_invite_accepted

    ג'ייין

    22 בינואר 2014
  • 3 בספטמבר 2013

    תביעת מסעדה על נזק שגרמו למחשב.

    שלום בת אל ותודה על פנייתך.
    בנסיבות המתוארות מומלץ לפנות למסעדה במכתב דרישה לתשלום סך עלות התיקון כפי שמופיעה בהצעת המחיר
    שנשלחה אליהם ושתצורף למכתבך וככל וזו לא תענה, פני להגשת תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות ולסכום התביעה תצרפי עלויות של הוצאותייך ועוגמת הנפש שנגרמה לך בגין הטרטור המתואר בפנייתך.

    בהצלחה ובברכת שנה טובה,
    משרד עו"ד רענן בשו

    3 בספטמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?