• 3 בספטמבר 2013

    אי אספקת מוצר - תשתית אינטרנט

    שלום רב,

    מזה כשבוע אני מנסה להתחבר לחברת בזק באינטרנט. טכנאי שהגיע שבוע שעבר לצורך ביצוע ההתקנה קבע כי יש צורך לבצע עבודות תשתית חדשות כדי לחבר את ביתי לתשתית. מבדיקה שביצעתי מול מוקדי השירות הדבר יכול לקחת בין חודש לחודשיים עד הטיפול בתקלה.

    העסקה נעשתה באמצעות הסכם מכר מרחוק באמצעות הטלפון והוסבר כי קיימת תשתית באזור ולא תהיה בעיה.

    האם אני מחוייב לעסקה?
    האם אני יכול לתבוע את בזק פיצויים לדוגמא עקב אי אספקת המוצר בזמן?
    ומעבר לשליחת מכתבים ותיעוד השיחות מול בזק - כיצד לנהוג כרגע ?

    תודה מראש
    גיא

    3 בספטמבר 2013
  • 15 בספטמבר 2013

    אי אספקת מוצר - תשתית אינטרנט

    שלום גיא ותודה על פנייתך.
    לא עולה מתוכן פנייתך האם כבר חויבת בגין החיבור לשירותי חב' בזק.
    ככל וטרם חויבת, יש לברר מול מוקד השירות של חב' בזק, אם צפוי חיוב עתידי ולהודיע כי טרם זכית לקבלת השירות.

    בהצלחה,
    משרד עו"ד רענן בשן.

    15 בספטמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?