• 21 בספטמבר 2013

    עגלת תינוק פגומה

    רכשתי עגלת תינוק מחברת "דוקטור בייבי" בחודש אפריל 2013 כעבור חודש יצאתי עם התינוקת שלי פעם ראשונה מהבית וגילית שהברקסים של העגלה לא עובדים ניגשתי לחברה ושלחו את העגלה לתיקון , עכשיו בחודש אוגוסט 2013 חזר המקרה שוב הברקסים שוב לא עובדים והעגלה לא יציבה ניסיתי לפנות לחברה אך המנהלת של הסניף במקום מגוריי יצאה לחופשת לידה ואן עם מי לדבר ! אני ממש לא יודעת מה לעשות בשירות לקוחות של החברה לא חוזרים אליי ואני ממש לא יודעת למי לפנות? מה לעשות האם יש לי אפשרות להחזיר את העגלה ? למי לפנות?

    21 בספטמבר 2013
  • 22 בינואר 2014

    עגלת תינוק פגומה

    שלום , אני עובדת בתכנית טלויזיה חדשה שעוסקת בתביעות קטנות, אשמח לשוחח איתך.
    לפרטים נוספים כנס ל -

    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661?notif_t=page_invite_accepted

    ג'ייין

    22 בינואר 2014
  • 10 באוקטובר 2013

    עגלת תינוק פגומה

    שלום בתאל ותודה על פנייתך.
    יש לבדוק את היקף אחריות המוצר ולפנות לבית העסק במכתב דרישה רשמי בהתאם.
    ככל ופנייתך לא תטופל לשביעות רצונך, יש לשקול את גובה התביעה שתוגש.

    בברכה,
    משרד עו"ד רענן בשן

    10 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?