• 28 בפברואר 2013

    חיוב חשבוני בלי לקבל את המוצר

    הזמנתי מוצר חשמלי (מקרר) ויום למחרת התקשרתי לחנות וביקשתי לבטל, אח''כ הגעתי אליכם פיזית כדי לבטל, נאמר לי שזה בסדר ואמורים לחזור אלי מחלקת הביטולים. להפתעתי ראיתי בחשבון שהתחילו לנכות מחשבון של כרטיס האשראי. חברת האשראי השיבה כי עלי לפנות אל מי שביצעתי את העיסקה. משפניתי השיבו כי עלי לשלם דמי ביטול בסך 274 ש''ח. על מה אני צריכה לשלם, לא קיבלתי שום מוצר,הודעתי מייד על ביטול, אז למה צריכים לגבות,אודה לתשובתכם,ביתיים ממשיכים לגבות מכרטיס האשראי, איך מפסיקים את זה ?

    28 בפברואר 2013
  • 3 במרץ 2013

    חיוב חשבוני בלי לקבל את המוצר

    שלום עליזה ותודה על פנייתך.
    חברת האשראי לא הייתה צריכה לגבות ממך, החנות הייתה צריכה לאשר את הביטול כל הדרכים לתבוע את שתיהן פתוחות בפנייך.

    3 במרץ 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?