• 9 בינואר 2014

    מוצר פגום

    שלום. קניתי לפני כחודש טל' סלולרי במחיר של 1700 ש"ח מחנות. כשבועיים לאחר הקנייה הטל החל לעשות בעיות..מספר ימים לאחר מכן מסך הטלפון הושחר בצורה פתאומית. שפניתי אל החנות הם פתחו את הטל ואמרו שיש בעיה במסך- דרשתי מהם להחליף לי אותו אך הם טענו שזה לא על אחריותם- הבהרתי בפניהם שהנזק לא קרה בעקבות משהו שאני עשיתי ולמעשה קניתי מוצר שהינו פגום- תשובת המנהל הייתה שמרגע שיצאתי מהחנות הטל' הוא על אחריותי בלבד והם מטפלים רק בתקלות תוכנה. למעשה התנערו לחלוטין מאחריות. תיקון/החלפת מסך שכזה עולה עוד 700 שקלים לפחות. מה האופציות שלי? האם אני יכולה לתבוע אותם בתביעות קטנות ולדרוש את התיקון? אני חשה חסרת אונים מולם.. אשמח לעזרה.

    9 בינואר 2014
  • 15 בינואר 2014

    מוצר פגום

    שלום הילה ותודה על פנייתך,
    מתוכן פנייתך עולה, כי כבר בסמוך לרכישת המכשיר התגלתה בו תקלה אשר נמשכת מאותו השלב ואילך
    וכי בית העסק אינו מספק את האחריות הנדרשת.
    בתי המשפט לתביעות קטנות פסקו, כי ככל ונפל פגם יסודי במכשיר הסלולרי, זכאי התובע
    לביטול העסקה ולהשבת כספו.

    בהצלחה,
    משרד עו"ד רענן בשן

    15 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?