• 22 בינואר 2014

    דואר אלקטרוני - טעות בהקלדה

    שלום, אנחנו חברה עסקית והיה ברשותנו כתובת דוא"ל במשך 13 שנה . היום קיבלתי מייל מבן אדם שמתלונן ששולחים לו דואר לכתובת אימייל שנראת אותו דבר מלבד קו תחתון בין 2 מילים. בין אדם רואה באחרויותינו שלקוחות טעו בהקלדה ושלחו לו תכתובות ומאיים בתביעה. האם אנחנו צריכים לדאוג? דבר נוסף מלחיץ ותר זה שבן אדם לקח יוזמה להתחיל לענות ללקוחות במייל עם הסברים ציניים. אני חוששת שאותו בן אדם יכול לקחת צעד קדימה ולגרום נזק עיסקי על ידי התחזות בשמינו. מהם הצעדים שאני צריכה לעשות? תודה מראש (נ.ב: כתובת שדומה לשלו הוסרה משימוש של חברתינו לפני 9 חודשים וקיימת הודעה אוטומטית עם עדכון כתובת אימייל חדשה. בנוסף כל הלקוחות שלי קיבלו דיוור אלקטרוני עם פרטים החדשים)

    22 בינואר 2014
  • 27 בינואר 2014

    דואר אלקטרוני - טעות בהקלדה

    שלום אנני ותודה על פנייתך.
    ככל ואת חוששת מהתחזות וגרימת נזק לחברתך, עלייך להגיש כנגדו בקשה למתן צו מניעה.

    בהצלחה,
    משרד עו"ד רענן בשן

    27 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?