איחור באספקה
אבי
אבי חמושלום, בחודש ינואר הזמנתי מוצר מחנות הרמוניה לבית, עי המוכרת נאמר לי שהמוצר כבר בארץ אבל אקבל אותו לכל המאוחר בסוף החודש. נדרשתי לשלם את מלוא הסכום ונכתב על החשבונית שבאם לא יגיע המוצר עד סוף ינואר אקבל את כספי בחזרה.(כפי ששילמתי-מזומן) כמובן שהמוצר לא הגיע כבר כמה ימים דוחים אותי בטענה שיצרו איתי קשר למחרת ואני הוא זה שיוצר את הקשר למחרת, בבקשתי לבטל את העסקה נאמר לי שעליי להגיע לחנות לבצע ביטול, הביטול יישלח למשרדי החברה ורק לאחר תקופה לא ידועה שהביטול יאושר אקבל צ'ק מזומן כהחזר(לפי מדינות החזר כספי שכל המדינה עובדת-טענת המוכרת),למרות שבדברי המוכרת נאמר לי שאקבל את הכסף במזומן שאגיע לבטל. מה עליי לעשות ?