עיכוב במסירת מוצר - פורום תביעות קטנות

שאלה חדשה
  • שחר

    נשלח ע"ישחר 14:49, 10 בפברואר 2014

    שלום, רכשתי טלוויזיה דרך אתר אינטרנט. בחשבונית שקיבלתי היה כתוב שהמשלוח תוך 21 ימי עסקים. מיד לאחר הרכישה הציעו לי להחליף לטלוייזיה אחרת ולהרחיב אחריות. הסכמתי להצעה. לאחר 25 ימי עסקים, משלא הגיעה הטלוויזיה התקשרתי לחברה - הם מסרו לי שאין להם במלאי ושהם מציעים טלוויזיה חלופית. למעט ביטול העסקה האם יש מקום לקבל מהם פיצוי? האם החוק מגדיר נזק כלשהו בעקבות פעולה מסוג זה? תודה

    השב
  • 11:38, 12 בפברואר 2014

    היתה לי אותה הבעייה, תסתכל למטה "קניה מוצר באינטרנט ואי אספקה בטענה שאזל", לצערי עדיין לא קיבלתי תשובה ממנהל הפורום.

    תגובה
בתי המשפט לתביעות קטנות נועדו לבירורן של תביעות כספיות בסכומים נמוכים יחסית, באופן מהיר ופשוט.  בפורום נשיב על שאלותיכם בענייני תביעות קטנות, התנאים להגשת וניהול תביעה קטנה, סכומי התביעה, עילות התביעה הנידונות במסגרת בית המשפט לתביעות קטנות, וכן, עניינים מרכזיים בתביעות קטנות, כגון, צרכנות, שירותים, סוגי התקשרויות וסוגי עסקאות, ביטול עסקאות, סכסוכים  וכיו"ב.