• 17 בפברואר 2014

    רהיטים שלא סופקו ובעל העסק לא מבטל את העסקה מול חב' הסליקה שלו.

    בתאריך 27.12.2013 חתמתי על עסקה עם חברת רהיטים בסך 5000 שח ב-10 תשלומים ב"ויזה".

    רשום על ההזמנה אם ההזמנה לא תסופק עד ה8.1.14 הלקוח יבטל את העסקה ללא דמי ביטול.

    הסחורה סופקה ב-9.1.14 עם שברים ופגמים מהותיים. מיד התקשרתי עם בית העסק וזה הורה לי לבטל את העסקה וגם הוא יבטל אותה - ולקח את הרהיטים חזרה.

    במקום לבטל את העסקה בו ביום , בית העסק העביר את השוברים המגוהצים לאחרים... ב-22.1.14 כלומר 14 יום אחרי שלקח את הריהוט ואמר שהוא יבטל את העסקה.

    השוברים הללו עברו כנראה מספר "ידיים" עד שהגיעו לחברת "תעשיות פולימרים אשקלון" שהוא רוכש מהם סחורות, ואלה העבירו את השוברים לחברת סליקה שלהם.

    לא מכירה את החברה הזאת ולא עשיתי עימם שום עסקה!!!.

    ויזה אומרים שאינם יכולים לבטל לי את העסקה למרות שאני על הקו עימם מיום קרות המקרה, ולמרות שבית העסק מסכים שאבטלה. ויזה אומרים שרק בית העסק חייב לבטל את העסקה אבל אלה אומרים שאינם יכולים לבטל את העסקה כי לא קבלו כסף - אלא סחורה, ומיתממים מדוע ויזה לא מבטלת לי את העסקה. כך מטרטרים אותי יום יום. אני עומדת מול "שוקת שבורה".

    נכון להיום, אחרי עשרות של שיחות והרבה עגמת נפש מול בית העסק - ויזה התחילו להוריד לי ב-10.1.14 סך 500 שח ובעל בית העסק החזיר לי ברגעים אלה 17.2.14, את ה-500 שח הראשונים שנוכו לי מ"ויזה".

    אינני מעוניינת במשך 10 חודשים לרדוף אחריו כל חודש ומתי שיתחשק לו, אם בכלל, יחזיר לי כל פעם 500 ש"ח. את התשלום הראשון הוצאתי ממנו במאמץ עילאי....

    לא יודעת מה לעשות?
    מודה לך מראש על עזרתך האדיבה.
    פיקי קוזלובסקי

    17 בפברואר 2014
  • 18 בפברואר 2014

    רהיטים שלא סופקו ובעל העסק לא מבטל את העסקה מול חב' הסליקה שלו.

    ישנה התפתחות לרעה בהמשך להודעתי הקודמת הנ"ל.

    בעל העסק החזיר לי היום 500 ש"ח (מתוך 5000) כדי לצאת לידי חובה, כי ידע שלא יחזיר או יבטל את יתרת העסקה ובזה נגמרה התקשורת שלי איתו. סוכם כי אתקשר עימו בערב כדי למצוא דרך שיחזיר לי את יתרת הסכום, וכך עשיתי,מיד בתחילת השיחה פרץ בשאגות עלי, חרף אותי וקילל אותי בקללות שהדעת והנייר אינם סובלים שאחזור עליהם פה, ולבסוף איים עלי שיבוא וישבור לי את הדלת ויפגע בי ושאתבע אותו בבית משפט שהוא מצפצף גם על החוק.

    תודה רבה.
    פיקי קוזלובסקי
    אשמח אם תענה לי.

    לנ"ל תביעות שנתבע על ידי לקוחות כמוני - ובכולם פסק הדין היה נגדו. ( גם לא הופיע למשפט)

    האם יש דרך לבטל את העסקה דרך ויזה? מה אומר החוק לגבי מקרה כזה?

    בידי המסמכים הבאים:
    1. הזמנה על סך 5000 ש"ח
    2. קבלה על סך 5000 ש"ח
    3. שובר לגיהוץ ע"ס 5000 ש"ח
    4. מכתב של חב' ויזה - בו הם מודיעים לי - לפי החוק אינם יכולים לבטל את העסקה - האמנם?
    .

    18 בפברואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?