קנייה באינטרנט וטענת הספק שהמוצר אזל.
צבי
צבישלום רב, לאחר קיבלתי הודעה במייל מאחד מאתרי הקניות על מבצע מוגבל בכמות, הזמנתי מייד וקיבלתי אישור להזמנתי. מספר ימים אח"כ התקשרו אלי והודיעו לי עם אפשרות "שידרוג" המוצר תמורת תוספת כספית. בדקתי באתרים בחו"ל וראיתי שהמשודרג כביכול גבוה במספר הדגם, אך המוצר עצמו פשוט יותר ונמכר זול יותר. המוכרן ניסה שוב ושוב וסרבתי. לבסוף נקבע שיסופק המוצר אותו הזמנתי. להפתעתי בסופו של דבר סופק המוצר "המשודרג" ללא תוספת תשלום. התקשרתי לחברה ודרשתי שיאסף בחזרה ויספקו לי את המוצר אותו הזמנתי, אלא שאז הודיעו לי שאין במלאי ולא יכולים לספקו.... לבסוף המוצר נאסף וזוכתי. האם אני יכול בתביעות קטנות על אי עמידה בתנאי המכירה? צביקה