• 18 במרץ 2013

    ניוד לחברת פאלפון ללא הסכמה

    רציתי לשאול אם אני יכול להגיש תביעה נגד חברת פלאפון על כך שהוצא לי לעבור לחברה במסלול אטרקטיבי ולאחר שהבאתי התעניינות לא סוכמו הדברים וביקשתי מהנציג שירות לחזור אלי למחרת לסגור את הפרטים. למחרת בבוקר (ב10) באמצע שיחת טלפון התנתקה השיחה והיה רשות שהסים אינו זמין גיליתי להפתעתי לאחר מחשבה וטלפונים שעברתי לחברת פלאפון ללא הסכמה.ולמרות שביקשתי שידברו איתי בשעה 13:30 להמשך כל התוכנית.
    לאחר מכן התעסקתי בשיחות עם חברת פלאפון במשך 6 שעות ונאלצתי לבקש טובות מאנשים לבצע את השיחות מכיוון שהקו שלי מהחברה הקודמת נותק. ולמרות כל השיחות כלום לא עזר והם לא הצליחו להחזיר את המצב לקדמותו ולהצביע איכן קרטה הטעות בגלל שהקו שלי נותק הפסדתי שיחות חשובות והייתי לא זמין דבר שמאוד נחוץ לי.והייתי צריך להיות כל היום בטלפונים עם נציגי שירות לא מועילים.ואפילו לא הציעו שום פיצוי.שאלתי אם יש משהו לעשות בדבר זה אם להגיש תביעה ואם כן על איזה עילה.

    18 במרץ 2013
  • 18 במרץ 2013

    המצב סודר ב15 דקות

    עכשיו לאחר שדיברתי שוב עם נציג שירות אחר הוא נתן לי להמתין 15 דקות ולאחר מכן מצא פתרון לבעיה. הוא שלח לי פקס החזרתי לו פקס חתום שמאשר לחברה שנותקתי ממנה לנייד אותי חזרה ללא כל סיבוך.
    וכששאלתי אותו איך הוא עשה זאת בלי מאמץ הוא טען שזה נוהל בחברה ודברים כאלה קורים וזה ממש פשוט לטפל בהם.
    אז אני שואל למה הייתי צריך להמתין 6 שעות ולהעצבן ולבזבז את הזמן שלי עליהם.
    ושוב לשאלתי המקורית יש עילה לתביעה?

    18 במרץ 2013
    • 24 במרץ 2013

      המצב סודר ב15 דקות

      שלום ניר ותודה על פנייתך.
      לא ציינת האם חב' פלאפון חייבה אותך בגין אותו פרק זמן בו נויידת אליה?
      בכל אופן, ככל והנך משוכנע כי הוטעית לגבי מועד ההספקה או מועד מתן השירות הנך רשאי לתבוע בתביעות קטנות.

      24 במרץ 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?