• 29 במאי 2013

    רכישת ספה שמתעכבת

    שלום

    רכשתי ספה לפני חודשיים

    זמן האספקה שהבטיחו לי היה שבועיים . הספה הגיעה אחרי חודש בצבע הלא נכון .

    לאחר ויכוח עם החנות לקחו את הסלון והבטיחו לי שאחרי שבועיים יגיע סלון חדש .

    היום עברו כבר חודשיים מהיום שקניתי את הסלון .החנות שוב אומרת לי שבוע הבא . תאמת אני לא מאמין להם.

    האם אני יכול לבקש את כספי בחזרה ?

    האם אני יכול לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות במטרה להשיב את כספי ואולי פיצוי ?

    תודה לעוזרים !!!!!

    29 במאי 2013
  • 30 במאי 2013

    רכישת ספה שמתעכבת

    שלום צחי ותודה על פנייתך.
    יש לפנות לבית העסק במכתב דרישה חד משמעי לספק את הספה לאלתר ולפצות אותך על האיחור הרב שנוצר באספקתה או לחילופין לבטל את העיסקה ולהשיב לך את כספך תוך מתן פיצוי הולם.
    ראה תשובותיי לפונים הקודמים בעניין איחור באספקה ועיין בסעיף 31א לחוק הגנת הצרכן בעניין פיצויים לדוגמה, לפיו בית המשפט רשאי לפסוק, פיצויים שאינם תלויים בנזק בסך עד 10,000 ש"ח.

    30 במאי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?