לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אורי

ספאם- ישיבת רבי מאיר בעל הנס

שלום רענן, כבר כמה חודשים מתקשרים אליי לבית מישיבת רבי מאיר בעל הנס, ממס' 00001402. מתקשרים אלינו כל כמה זמן והיו מקרים שהתקשרו 4 פעמים ביום (יש לי הוכחות לפי יומני שיחה בטלפון). חיפשתי את המספר באינטרנט כדי לדבר עם מישהו שיסירו אותי מרשימת התפוצה, ואפילו התקשרתי בחזרה למספר. לצערי לא הצלחתי להשיג מענה אנושי והחלטתי להגיש תלונה. האם אני יכול להגיש תביעה באופן עצמאי? מאיזה אתר אני יכול להוריד את המסמכים הרלוונטים ולאן לשלוח? תודה רבה

אירית

שלום, להלן המידע הדרוש לך לצורך יצירת קשר לטיפול במניעת ההטרדה: שם הפונה הוא עמותת רבי מאיר בעל הנס בירושליים. סירבו למסור כתובת פיזית אך הצלחתי במאמץ רב לאתר לאחר מספר הטלפון שלהם שהוא 072-2168900 (נעשתה בדיקה שאכן מדובר באותו מפעל התרמות שמטריד אותי ואת משפחתי בשבועות האחרונים ללא הרף). כתובת הדואר היא תיבת דואר 5263 ירושליים הם טוענים שהארגון יושב בטבריה. נכונות הטענה לא נבדקה אך ידוע לי שנושא ההתרמות הטלפוניות שלהם מתבצע משכונה או רחוב בירושלים בשם מקור ברוך. אשמח אם תסייע להפיץ הלאה את פרטי ההתקשרות עימם כדי שכל מי שרואה עצמו מוטרד יוכל לפנות ולבקש את הפסקת הפניות.

אורי

תודה רבה! אעביר הלאה

עו"ד רענן בשן

שלום אורי ותודה על פנייתך. אפנה אותך לתיקון סעיף 30א לחוק התקשורת המכונה "חוק הספאם". על המשגר דבר פרסומת חלה חובה לפרסם פרטים כגון: שמו, כתובתו ודרך יצירת קשר עימו. אחרת, "המשגר דבר פרסומת שלא צוינו בו הפרטים האמורים בסעיף קטן (ה) באופן בולט וברור, או שיש בפרטים שצוינו בו כדי להטעות, בניגוד להוראות אותו סעיף קטן, דינו – קנס כאמור בסעיף 61(א)(3) לחוק העונשין".

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות